Nodokļu maksātāji reģistrācijas apliecības varēs saņemt arī elektroniskā formātā (1)

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Edijs Pālens / LETA

No nākamās pirmdienas, 21.jūlija, nodokļu maksātājiem reģistrācijas apliecības, tostarp arī struktūrvienības reģistrācijas apliecības, būs iespējams saņemt arī skenētā veidā elektroniski Valsts ieņēmumu dienesta (VID) Elektroniskās deklarēšanas sistēmā, informē VID.

Personai, ierodoties VID, lai reģistrētos kā nodokļu maksātājam vai reģistrētu nodokļu maksātāja struktūrvienību, būs iespēja izvēlēties starp šādām divām reģistrācijas apliecības saņemšanas iespējām - saņemt reģistrācijas apliecību klātienē 10 dienu laikā pēc reģistrācijas pieteikuma iesniegšanas vai saņemt to skenētā veidā elektroniski, izmantojot VID Elektroniskās deklarēšanas sistēmas (EDS) funkcionalitāti «Sarakste ar VID».

Ja nodokļu maksātājs vēlas reģistrācijas apliecību saņemt papīra formā, minēto apliecību var saņemt jebkurā klientu apkalpošanas centrā neatkarīgi no personas deklarētās dzīvesvietas vai reģistrētās juridiskās adreses. Iesniedzot reģistrācijas pieteikumu, personai jāinformē VID darbinieks par vēlamo reģistrācijas apliecības saņemšanas vietu. Reģistrācijas apliecības oriģināls papīra formātā tiek izsniegts tikai pašam apliecības pieteicējam vai tā pilnvarotai personai personīgi.

No šā gada jūnija, lai pieslēgtos VID EDS, vairs nav jāslēdz līgums ar VID, bet ikviens var kļūt par EDS lietotāju, izmantojot portāla «www.latvija.lv» piedāvātos autentifikācijas līdzekļus, Pilsonības un migrācijas pārvaldes izsniegto eID viedkarti vai VAS «Latvijas Valsts radio un televīzijas centra» izsniegto elektronisko paraksta viedkarti (e-parakstu).

Komentāri (1)CopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu