ES Reģionu komitejas vadītājs: Investīciju piesaistīšanā Latvijai jāizmanto sava «firmas zīme»

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Makare/LETA

Lai veiksmīgāk piesaistītu ārvalstu investīcijas, Latvijai ir jāizmanto sava «firmas zīme», intervijā sacīja Eiropas Savienības Reģionu komitejas vadītājs Marku Markula.

Pēc viņa domām, visām Baltijas jūras reģiona valstīm ir šāda «firmas zīme», un Latvijai tā savā ziņā ir Rīga. Tāpat esot jāpadomā par iespējām, ko sniedz nacionālā aviokompānija «airBaltic» un ko sniegs Eiropas valstis savienojošā dzelzceļa līnija «Rail Baltica».

Domājot par investīciju piesaisti, Markula iesaka koncentrēties arī uz inovācijām un izaugsmi. Savukārt mazajām pašvaldībām investīciju piesaistei vajadzētu domāt par sava veida ekosistēmu izveidošanu, tādējādi kopīgi meklējot investorus. Viņš gan piebilda, ka būtiski ir izstrādāt arī nākotnes attīstības plānu, lai tie nebūtu sapņu līmenī, bet gan reāli plāni ar konkrētiem rādītājiem.

«Tad, kad investori lūkojas pēc biznesa attīstības iespējām, viņi salīdzina iespējas, ko sniedz lielās pilsētas un citas pašvaldības. Latvijas priekšrocības ir salīdzinoši nelielie attālumi - atliek ierasties Rīgā ar lidmašīnu un pārējās pilsētas ir visai ātri sasniedzamas,» klāstīja Reģionu komitejas vadītājs.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu