«Latvijas Mobilais telefons» (LMT) seko līdzi attīstības tendencēm, tomēr nedomā pievērsties datu centru biznesam, jo šo centru uzturēšana prasa lielas izmaksas, bet atdeve ir vāja, šodien notiekošajā nacionālās informācijas aģentūras LETA, «BIG event» un «Pohjola Bank plc» rīkotajā konferencē «Biznesa stratēģija 2016» sacīja LMT valdes priekšsēdētājs Juris Binde.
Binde: LMT nedomā pievērsties datu centru biznesam
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Kā sacīja Binde, LMT mākoņpakalpojumus tīrā veidā nepiedāvā. «Mākoņpakalpojums ir žargons, kas apzīmē visu un neko, un katrs mēdz saprast to dažādi,» teica Binde. «Zināmā mērā mākoņpakalpojumus piedāvājam, jo nodrošinām pieeju visai šai videi, kur var glabāt datus vai paņemt, esam visas kopējās ķēdes daļa, bet publiski izmantojamus datu centrus neuzturam.»
«Lai arī šī niša kļūst arvien populārāka, tās biznesa atdeve ir vāja,» piebilda Binde. «Sekojam līdzi attīstības tendencēm, bet šī nav tā joma, kurā gatavojamies spēlēt kā datu centra turētāji. Uzturēšana ir dārga, bet atdeve - vāja.»
Kā ziņots, konferenci «Biznesa stratēģija 2016» organizē «BIG event» sadarbībā ar «Pohjola Bank plc» un nacionālo informācijas aģentūru LETA.