«Rimi»: cilvēkiem joprojām ļoti patīk akcijas, taču nu arī kvalitāte

BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Evija Trifanova/LETA

Latvijas iedzīvotājiem lielveikalos joprojām ļoti patīk akcijas preces, taču arī preču kvalitāte kļūst svarīgāka, sacīja mazumtirgotāja «Rimi Latvia» valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais.

Viņš atzīmēja, ka cenas nozīme preču izvēlē nedaudz mainās, bet tā vienalga joprojām ir pietiekami augsta. «Es atceros, ka krīzes laikā nācās runāt ar Daugavpils «Rimi» veikala vadītāju un uz jautājumu, ko vislabāk pērk, viņa atbildēja – visu, kam cenu zīmes ir uz dzeltenā papīra (akcijas zīme). Arī šobrīd cilvēkiem ļoti patīk akcijas, bet nav arī tā, ka pirktu tikai akcijas preces vai arī jebkuras akcijas preces. Arvien svarīgāka kļūst arī laba kvalitāte par labu cenu, ne tikai laba cena. Tādēļ es varu rezumēt, ka cena ir svarīga, bet nedaudz savādākā veidā nekā kādreiz,» teica Turlais.

Savukārt uz jautājumu, kā ir mainījusies vidējo iepirkumu vērtība, «Rimi Latvia» vadītājs norādīja, ka laikā, kad pārtikas precēm inflācijas nav, ir grūti runāt par vidējā pirkuma vērtības pieaugumu. «Taču tas, ko mēs novērojam, ir fakts, ka cilvēki iepērkas arvien biežāk un pērk daudz vairāk svaigos produktus. Cilvēki nemēģina pārtiku iepirkt uz divām nedēļām un turēt to saldētavā. Latvijā cilvēkiem patīk iegādāties svaigas preces un gatavot mājās pašiem, vai iegādāties tikko gatavotus produktus kulinārijā,» teica Turlais.

Viņš norādīja, ka tā ir visas Eiropas tendence. «Mēs bijām vizītē Francijā un apmeklējām «Careffour» hipermārketu, kura tirdzniecības zāle ir līdzvērtīga pieciem «Alfa» «Rimi» veikaliem. Viņi atzina, ka viņiem jau ir zināmas problēmas ar tik lieliem veikaliem, jo cilvēki drīzāk izvēlas mazākus veikalus, bet kurus var apmeklēt biežāk. Līdz ar to tendence, ka cilvēki veikalā ierodas divas reizes mēnesī, nopērk lielu kaudzi ar pārtiku, ko var ilgi uzglabāt, un atlikušajā laikā nopērk tikai maizi, samazinās visur,» sacīja «Rimi Latvia» vadītājs.

Turlais arī piebilda, ka Latvijā vēlme iegādāties svaigo pārtiku ir bijusi vienmēr. «Piemēram, ārvalstu kolēģi, kurus mēs uzņemam, vienmēr ir brīnījušies, ka lielajos hipermārketos tik daudz cilvēku iepērkas ar groziņiem, nevis ar lielajiem iepirkuma ratiem. Iemesls ir tas, ka arī uz hipermārketu cilvēki dodas vairākas reizes nedēļā. Tieši tādēļ gan mums, gan cilvēkiem patīk mazāka izmēra hipermārketi – tur ir pietiekami plašs sortiments, bet vienlaikus pietiekami ātri var iepirkties,» sacīja Turlais.

«Rimi Latvia» vienīgais īpašnieks ir Zviedrijas mazumtirdzniecības koncernam «ICA Group» piederošais «ICA Baltic». 2014.gada beigās «Rimi Latvia» Latvijā apsaimniekoja 112 veikalus, no tiem 24 bija hipermārketi, 40 - lielveikali, bet 48 zemo cenu veikali «Supernetto».

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu