Eirozonas patērētāju pārliecība sasniegusi augstāko līmeni teju desmit gadu laikā

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Reuters/ScanPix

Patērētāju pārliecības indekss eirozonā šā gada maijā palielinājies līdz mīnus 3,3 punktiem salīdzinājumā ar mīnus 3,6 punktiem aprīlī, tādējādi reģistrēts augstākais līmenis kopš 2007.gada jūlija, liecina Eiropas Komisijas (EK) sākotnējās aplēses.

Turklāt indekss kāpumu piedzīvojis trešo mēnesi pēc kārtas.

Tikmēr patērētāju pārliecība Eiropas Savienībā maijā pieaugusi no mīnus 3,4 punktiem līdz mīnus 3,3 punktiem, kas ir augstākais līmenis kopš 2015.gada aprīļa.

Galīgie dati attiecībā uz patērētāju pārliecību eirozonā un ES kopīgi ar informāciju par kopīgo ekonomisko pārliecību tiks publicēti maija beigās.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X

Tēmas

Svarīgākais
Uz augšu