«Latvijas Pasts» šogad darbiniekiem nodrošinās klientu servisa apmācības

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Paula Čurkste/LETA

AS «Latvijas Pasts» šogad nodrošinās klientu servisa apmācības pasta nodaļu darbiniekiem, šodien žurnālistus informēja uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Māris Vilcāns.

Viņš norādīja, ka «Latvijas Pastā» strādā vairāk nekā 4000 darbinieku. Pārsvarā tie ir pieredzējuši un sava darba patrioti, it īpaši reģionos, taču atsevišķos gadījumos ir «melnie traipi» komunikācijā ar klientiem.

Vilcāns uzsvēra, ka ilgus gadus šādas apmācības nav veiktas, tāpēc priekšā ir daudz darba un rezultātus nevar gaidīt uzreiz, taču galvenais ir, ka šāds solis pareizajā virzienā tiek sperts. «Ja pāris gadus skolā esi izlaidies, tad ir jāiedzen,» pauda «Latvijas Pasta» vadītājs.

Uzņēmums arī pasūtījis klientu apmierinātību pētījumu.

«Latvijas Pasta» pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. Kompānija vienīgais īpašnieks ir valsts Satiksmes ministrijas personā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu