«Latvijas Pasts» attālinātu pieteikšanos pakalpojumiem ieviesīs vēl 35 pasta nodaļās

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Evija Trifanova / LETA

Izmantojot «Latvijas Pasta» mobilo lietotni, pašlaik pasta pakalpojumu saņemšanai pieteikties attālināti iespējams 32 pasta nodaļās, bet šogad šāda iespēja tiks ieviesta vēl 35 nodaļās.

Kā norādīja uzņēmumā, attālinātā pieteikšanās iespējama pasta nodaļās, kurās darbojas «In-Out» daudzfunkcionālās klientu plūsmas regulēšanas sistēmas rindu mašīnas. 16 no šīm nodaļām atrodas Rīgā, bet 16 – Latvijas reģionu pasta nodaļās. 2017.gadā klientu plūsmas regulēšanas sistēmu plānots ieviest vēl 35 pasta nodaļās visā Latvijā un turpināt šo procesu arī turpmākajos gados.

Attālinātā pieteikšanās pakalpojumu saņemšanai kādā no 32 pasta nodaļām pieejama gan «iOS», gan «Android» ierīcēs. Lai pieteiktos pakalpojumu saņemšanai, jālieto «Latvijas Pasta» mobilā lietotne, izvēloties sadaļu «Pasta nodaļas» – tās nodaļas, kurās pieejama attiecīgā funkcija, ir atzīmētas ar biļetes simbolu.

Izvēloties konkrēto nodaļu, iespējams pieteikties nepieciešamajam pakalpojumam - pasta pakalpojumam, sūtījuma saņemšanai, finanšu darījumam, juridiskas personas apkalpošanai vai arī jauno vecāku apkalpošanai, kam piešķirta paātrinātas apkalpošanas prioritāte. Pretim katram pakalpojumam norādīts to klientu skaits, kas arī vēlas izmantot attiecīgo pakalpojumu, tādējādi ļaujot prognozēt attiecīgo gaidīšanas laiku.

Brīdī, kad pienākusi rinda klientiem trīs numurus iepriekš, mobilajā lietotnē parādās atgādinājums, bet, pienākot kārtas numuram, – paziņojums, kurā norādīta arī apkalpošanas kase konkrētajā nodaļā, pie kuras jādodas saņemt nepieciešamo pakalpojumu.

«Latvijas Pasta» mobilajā lietotnē iespējams ne tikai attālināti pieteikties pakalpojumu saņemšanai pasta nodaļās, bet arī izsekot reģistrēta sūtījuma ceļam, kā arī sameklēt tuvāko pasta nodaļu, noskaidrot tās adresi, darbalaiku un pasta indeksu.

«Latvijas Pasts» uztur vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. «Latvijas Pasts» ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums, kurā strādā vairāk nekā 4200 darbinieku.

2015.gadā uzņēmums apgrozīja 60,674 miljonus eiro, bet nopelnīja 3,206 miljonus eiro.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu