Pasaules lielākais bezalkoholisko dzērienu ražotājs «Coca-Cola Co.» šā gada trešajā ceturksnī strādājis ar 1,05 miljardu dolāru (965,7 miljonu eiro) tīro peļņu, kas ir par 28% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn, teikts trešdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.
«Coca-Cola» peļņa trešajā ceturksnī sarukusi par 28%
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Peļņas kritums galvenokārt tiek skaidrots ar globālās ekonomikas izaugsmes palēnināšanos un pārdošanas apjoma kritumu.
«Coca-Cola» tirdzniecības apjoms ceturksnī sarucis par 7% - līdz 10,6 miljardiem dolāru.
Kompānija norāda, ka pārdošanas apjoms strauji sarucis Latīņamerikā, Eiropā, Āfrikā un Tuvajos Austrumos.
Izaugsme Ziemeļamerikā bijusi spēcīga, taču Āzijā kāpums bijis niecīgs, skaidro «Coca-Cola».