Kamēr pasts cimperlējas, klients zaudē iespēju saņemt atpakaļ naudu par preci

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: skaties.lv

Videoreģistratora pārdevējs tik uzstājīgi reklamējis savu preci, ka Juris nevarējis atturēties un to iegādājies. Kad izmēģinājis, kā kārotā mantiņa darbojas, sapratis, ka kvalitāte nav pieņemama, un nolēmis preci sūtīt atpakaļ pārdevējam.

Latvijas Pasta darbiniece sacījusi, ka nevar pieņemt, jo drošības noteikumi neatļauj sūtīt ierīces ar vadiem un baterijām. Pat neesot pavaicājusi, vai sūtījums paredzēts iekšzemes adresātam vai jāsūta uz ārvalstīm.

Juris bijis pārsteigts par atteikumu, taču, ja reiz noteikumi neļaujot sūtīt ierīces, kurās ir litija baterijas, tad nekā. Sazinājies ar videoreģistratora pārdevēju, kas atrodas Rīgā, Lāčplēša ielā, sakot, ka pats viņiem aizvedīs preci, taču saņēmis atbildi, ka tā nedrīkstot, pa pastu saņēmis, tāpat arī jāsūta atpakaļ.

Otro reizi devies uz Latvijas Pasta galveno nodaļu, taču arī tur sūtījumu neesot pieņēmuši.

Ierīces ar litija baterijām drošības noteikumi neatļaujot sūtīt. Juris bijis izmisumā, jo tikmēr beidzas līgumā paredzētais preces atdošanas termiņš. Kādam citam pārdot arī, visticamāk, neizdosies, jo internetā sameklējis, ka tādu pašu videoreģistratoru, ko iegādājies gandrīz par 80 eiro, citi veikali pārdod par četrreiz zemāku cenu.

Latvijas Pasta pārstāve skaidro, ka iekšzemes sūtījumiem saturs neesot jāpārbauda un videoreģistratoru drīkstējis sūtīt. Aviopārvadājumu drošības noteikumi neatļaujot sūtīt ierīces ar litija baterijām vien uz ārvalstīm. Pārliecināta, ka notikusi kļūme klienta komunikācijā ar pasta darbiniekiem.

Juris paliek pie sava, pat neesot ieminējies, ka ierīce jāsūta uz ārvalstīm. Neviens to pat neesot jautājis. Arī atteikuma veidlapā, ko pievienojis precei, skaidri un gaiši norādījis, ka sūta videoreģistratoru uz Rīgu.

Pēc medija iesaistīšanās Latvijas Pasta darbinieki tomēr pieņēma preci, paši atbrauca pie klienta, atvainojās un videoreģistratoru nogādāja pārdevējam.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu