PV klienti biļetes varēs iegādāties internetā un mobilā telefona lietotnē

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Evija Trifanova / LETA

Jau tuvākajā laikā AS «Pasažieru vilciens» (PV) klienti biļetes varēs iegādāties internetā un mobilā telefona lietotnē, šodien pēc «Swedbank» jaunās bezkontakta norēķinu infrastruktūras atklāšanas Rīgas Centrālajā dzelzceļa stacijā aģentūrai LETA sacīja PV valdes priekšsēdētājs Andris Lubāns.

«Kā jau iepriekš solījām, PV savus pakalpojumus uzlabo pakāpeniski - solīti pa solītim. Pavisam, pavisam tuvā nākotnē PV piedāvās iespēju iegādāties biļeti internetā un arī mobilā telefona lietotnē. Šobrīd vēl notiek pārbaudes darbi, un es domāju, ka pavisam drīz varēsim savus klientus iepriecināt ar šādu iespēju, kas ikdienu padarīs vēl vienkāršāku,» pauda Lubāns.

Savukārt nākamais solis PV piedāvāto pakalpojumu klāsta attīstīšanā būs iespēja norēķināties ar bankas karti vilcienā. «Infrastruktūra tam jau ir sagatavota - mūsu jaunie multifunkcionālie biļešu pārdošanas aparāti, kas ir izsniegti konduktoriem un darbojas jau kopš maija mēneša, ir pārbaudīti. Notiek visu nepieciešamo pēdējo sertifikātu saņemšana, lai ar banku kartēm varētu norēķināties vilcienos. Tas ir varbūt ne šīs vai nākamās nedēļas jautājums, bet tepat tuvumā redzam šī projekta veiksmīgu noslēgšanos,» norādīja uzņēmuma vadītājs.

Tāpat viņš pastāstīja, ka PV septembrī plāno izsludināt iepirkumu un iegādāties pirmos stacionāros biļešu automātos, lai varētu tos izmantot eksperimentālā režīmā. «Jāskatās, kā cilvēki šos aparātus izmantos. Mums tepat blakus ir autoosta, un mēs saprotam, ka cilvēki ne pārāk tos izmanto, tāpēc pirms lielāku līdzekļu ieguldīšanas jāsaprot, kāda veida aparāti liks cilvēkiem biļetes iegādātas tajā, nevis internetā vai mobilajā lietotnē,» atzina Lubāns.

«Swedbank» jaunās bezkontakta norēķinu infrastruktūras atklāšanas svinīgajā daļā Lubāns norādīja, ka PV klienti dienā iegādājas vidēji 50 tūkstošus biļešu un aptuveni piekto daļu veido bezskaidras naudas norēķini, tāpēc jaunā sistēma palīdzēs pasažieriem norēķināties par biļetēm ātrāk.

Aģentūra LETA jau rakstīja, ka šodien «Swedbank» un PV atklāj jauno bezkontakta norēķinu infrastruktūru Rīgas Centrālajā dzelzceļa stacijā, kas ļaus iedzīvotājiem iegādāties biļeti par braucienu ar vilcienu ērtāk un ātrāk - nopīkstinot maksājumu karti, bez PIN koda ievadīšanas.

Pēc Latvijas Komercbanku asociācijas datiem, līdz augusta beigām visā Latvijā būs 1500 bezkontakta norēķiniem piemērotu tirdzniecības vietu. Vairāk nekā 800 no tām nodrošina «Swedbank».

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu