«Lietuvas Dzelzceļš»: «Rail Baltica» kopuzņēmums ir «klupšanas akmens» projekta īstenošanas ceļā

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Lūka / LETA

Baltijas valstu kopuzņēmums «RB Rail», kas ir izveidots, lai šajā valstīs īstenotu Eiropas platuma sliežu dzelzceļa «Rail Baltica» būvniecību, ir kļuvis par klupšanas akmeni projekta īstenošanas ceļā, uzskata Lietuvas valsts dzelzceļa uzņēmuma «Lietuvos geležinkeliai» («Lietuvas Dzelzceļš») ģenerāldirektors Stasis Dailīdka.

Atbilstoši viņa teiktajam, kopuzņēmuma «RB Rail» vadītāja Baiba Rubesa nestrādā trīs projektā iesaistīto valstu labā.

«Šķiet, ka viņa strādā savā, nevis šo trīs valstu labā. Ir grūti saprast, ko viņa pārstāv. Tā vietā, lai paātrinātu koordinācijas soļus, kopuzņēmums savā ziņā ir kļuvis par klupšanas akmeni,» skaidroja Dailīdka.

Šī problēma būtu jārisina politiķiem, viņš norādīja.

«Ir jāiesaistās augsta ranga personām un jāpalīdz salikt punktus uz «i», jo mums nav laika ķīviņiem. Mums ir darbs darāms,» sacīja Lietuvas dzelzceļa uzņēmuma vadītājs.

Igaunija un Latvija arī bloķē 75 miljonus eiro vērto projektu - signālu sistēmas izbūvi starp Polijas-Lietuvas robežu un Kauņu, sacīja Dailīdka.

Tiek īstenoti centieni, lai iniciētu jaunu izpēti, kaut arī Lietuva vienu jau ir veikusi, viņš sacīja.

Igaunija un Latvija uzskata, ka Lietuva būs pirmā no valstīm, kas uzbūvēs savu «Rail Baltica» segmentu no robežas līdz Kauņai, līdz ar to konkurencē gūstot priekšrocības vismaz uz desmit gadiem, un tāpēc cenšas to kavēt, skaidroja Dailīdka.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu