«Narvesen Baltija» tīkla attīstībā plāno investēt € 1,1 miljonu

BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Agnese Gulbe / LETA

Preses un citu preču tirgotāja «Narvesen Baltija» kopējais investīciju apmērs veikalu tīkla attīstība šogad sasniegs 1,1 miljonu eiro, aģentūrai BNS atzina uzņēmuma valdes priekšsēdētāja Katrīne Judovica.

«Šogad tīkla izaugsmē «Narvesen Baltija» būs investējis vairāk nekā 1,1 miljonu eiro,» sacīja Judovica, piebilstot, ka uzņēmums strādā pie savu veikalu pārklājuma uzlabošanas, atbilstoši pieprasījumam veidojot jaunas tirdzniecības vietas, kā arī atsakoties no nerentablajām.

Pēc viņas teiktā, jaunākais no uzņēmuma veikaliem tika atvērts 18.novembrī Vecrīgā, Vaļņu un 13.janvāra ielas krustojumā.

Aģentūra BNS jau vēstīja, ka 2014.gadā «Narvesen Baltija» apgrozījums bija 64,051 miljons eiro, bet peļņa - 2,967 miljoni eiro.

«Narvesen Baltija» ir lielākais preses, ātro uzkodu un servisa pakalpojumu mazumtirdzniecības franšīzes tīkls, kas Latvijā darbojas kopš 1997.gada. Šobrīd «Narvesen Baltija» kopumā ir 253 veikali un kioski, kas darbojas visā Latvijā.

«Narvesen Baltija» pieder norvēģu uzņēmumam «Reitan Convenience». «Reitan» uzņēmumu grupa ir pārstāvēta Ziemeļvalstīs un Baltijā ar tādiem zīmoliem kā «Narvesen», «Pressbyrån», «R-kiosk», «R-kioski» un «7-eleven».

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu