Latvijā koncertu biļešu pārdevēji nepietiekami izvērtē pasākuma organizatorus, tādēļ tiek saņemtas daudz sūdzības par nenotikušiem koncertiem, intervijā LNT raidījumam «900 sekundes» teica Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) direktore Baiba Vītoliņa.
PTAC: koncertu biļešu pārdevēji nepietiekami izvērtē pasākuma organizatorus
«Joma, kas patērētājus ļoti uztrauc un arī mūs - pēdējā laikā ir tendence, ka cilvēki nopērk biļetes uz koncertu un tie nenotiek. Līdz ar to mēs gatavojam informāciju Ekonomikas ministrijai - mūsu skatījumā situācija ir ļoti kritiska un tā ir jāmaina. Patērētāji ir ļoti neapmierināti, ka biļešu pārdevēji šo naudu neatdod,» teica Vītoliņa.
Viņasprāt, biļešu pārdevēji nepietiekami izvērtē pasākuma organizatorus. «Mūsuprāt ir jāuzliek viņiem šī atbildība par naudas atmaksu patērētājiem,» teica PTAC vadītāja, atklājot, ka patērētāju sūdzības ir vērstas pret biļešu tirdzniecības vietu «bilesuserviss.lv».
Vītoliņa atzīmēja, ka ir nepieciešams noteikt atbildību biļešu pārdevējiem vai apdrošināšanu pasākumu organizatoriem.
PTAC izskata patērētāju iesniegumus un sūdzības par patērētāju tiesību pārkāpumiem, sniedz juridisku palīdzību patērētājiem un var aizstāvēt tiesā viņu tiesības un ar likumu aizsargātās intereses.