«Latvijas Autoceļu uzturētājs» par tehnisko sāli trijos gados tērēs € 20 miljonus

BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Reuters/ScanPix

Latvijas autoceļu apkopes uzņēmums «Latvijas Autoceļu uzturētājs» (LAU) par tehniskās sāls piegādi trijos gados tērēs līdz 20,1 miljonam eiro, pastāstīja uzņēmuma sabiedrisko attiecību speciāliste Sigita Audere.

Viņa norādīja, ka iepirkuma «Tehniskās sāls piegāde» rezultātā ir noslēgta vispārīgā vienošanās ar pieciem piegādātājiem. Vispārīgā vienošanās paredz visu piegādātāju savstarpēju konkurenci, tādējādi nodrošinot zemāko cenu. «Līdz ar to uz katru sāls piegādi tiks veikts iepirkums (cenu piedāvājums) starp visiem pieciem piegādātājiem, un sāli piegādās piegādātājs ar piedāvāto zemāko cenu,» skaidroja Audere.

Pēc viņas teiktā, konkrēts sāls daudzums līgumā nav fiksēts. Ceļu uzturēšana ziemas sezonā notiek atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem, līdz ar to sāls patēriņš ir atkarīgs no ceļu uzturēšanas klasēm un laika apstākļiem.

«Līgums noslēgts uz 36 mēnešiem. Līgumcenas maksimālais apmērs ir 20,1 miljons eiro bez pievienotās vērtības nodokļa. Vēršam uzmanību, ka līgums neparedz līgumcenas pilnā apmērā izlietošanu līguma termiņa garumā,» pauda Audere.

Informācija Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā liecina, ka attiecīgajā LAU iepirkumā par uzvarētājiem atzīti Latvijas uzņēmumi «Ražošanas komercfirma M2», «Viatek-1», «Aktivators» un «Oil Logistic», kā arī Igaunijas kompānija «Skinest Rail».

Valstij piederošais LAU dibināts 2004. gadā un visā valsts teritorijā, izņemot Rīgas pilsētu, veic valsts autoceļu kompleksos uzturēšanas darbus, ceļu remontu, kā arī būvmateriālu – dolomīta šķembu, drupinātās grants un sagatavotās smilts ražošanu.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu