ATD cer šogad iedzīvināt abonenta biļešu principu pārvadājumos ar autobusu

BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Čīka/LETA

Autotransporta direkcija (ATD) cer vēl šogad sākt iedzīvināt abonenta biļešu principu pārvadājumos ar autobusu, sacīja ATD valdes priekšsēdētājs Kristiāns Godiņš.

«Septembrī mēs sāksim tarifu politikas sakārtošanu [tarifu izlīdzināšu]. Tādēļ es ļoti ceru, ka abonenta biļešu principu mums izdosies sākt iedzīvināt no šā gada rudens, ziemas. Nesaku, ka uzreiz tas notiks visur, bet pakāpeniski mēs varētu sākt,» teica Kristiāns Godiņš.

Vienlaikus viņš atzina, ka ieceres ieviešana pārvadājumos ar autobusu būs sarežģītāka nekā, piemēram, pārvadājumos ar vilcienu. «Vilcienos to izdarīt ir vienkāršāk, jo «Pasažieru vilciens» pats var ieviest atlaides un īstenot zonu principus. Ar autobusiem tas, protams, ir sarežģītāk. Tomēr mēs esam šī pakalpojuma pasūtītājs, un valsts ir apņēmusies segt zaudējumus. Arī pašiem pārvadātājiem ir jābūt interesei piesaistīt regulāros braucējus. Ja pasažieris ir iegādājies abonenta biļeti, viņš neies uz nelegālo autobusu. Tādēļ es domāju, ka vienošanos mēs panāksim,» pauda direkcijas vadītājs.

Pēc viņa teiktā, katrs gadījums gan būs jāskata atsevišķi - būs maršruti, kuros varēs piemērot maksimālo atlaidi, būs maršruti, kuros situācija būs citāda. «Mēs gan esam izveidojuši principus, lai sistēma būtu vienāda un nebūtu tā, ka viens pārvadātājs vienu un to pašu atlaidi piemēro par vienu braucienu skaitu, otrs – par pilnīgi citu skaitu. Mēs esam noteikuši, kāda ir maksimālā atlaide konkrētam braucienu skaitam. Tās robežās ir iespējamas variācijas, bet princips ir viens,» skaidroja Godiņš.

ATD ir vienotas valsts politikas realizētāja starptautisko pārvadājumu jomā un autotransporta komercpārvadājumu uzņēmējdarbības licencēšanā. Direkcijas darbības galvenais mērķis ir sekmēt pārvadājumu attīstību un pārvadātāju konkurētspējas palielināšanos, kā arī nodrošināt valsts pārvaldes funkciju administrēšanu autopārvadājumu jomā valstī.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu