Rīgas autoosta šogad apkalpo par 7,2% mazāk pasažieru

BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Čīka/LETA

Rīgas starptautiskajā autoostā šogad septiņos mēnešos apkalpoja 1,075 miljonus pasažieru, kas ir par 7,2% mazāk nekā attiecīgajā laikā pērn.

Savukārt autoostā iebraukušo reisu skaits 2015.gada septiņos mēnešos pieaudzis par 2% - līdz 87 242 reisiem.

Autoostas Loģistikas daļas vadītāja Elita Lukjanoviča aģentūrai BNS iepriekš prognozēja, ka apkalpotu pasažieru skaita kritums šogad kopumā salīdzinājumā ar 2014.gadu varētu būt no 8-10%. «Ja skatāmies tendences iepriekšējā gadā, tad pasažieru skaita kritums ar katru mēnesi gada otrajā pusē pieauga,» skaidroja Lukjanoviča.

Pēc autoostā iepriekš vēstītā, lielais apkalpoto pasažieru skaita kritums varētu būt saistīts ar kopējām iedzīvotāju skaita tendencēm valstī

Pērn Rīgas autoostā apkalpoja 2 005 461 pasažieri, kas ir par 5% mazāk nekā 2013.gadā, savukārt iebraukušo reisu skaits pieauga par 1,6%.

Autoostas lielākais akcionārs pastarpināti ir Rīgas pašvaldība.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu