«NP Foods» joprojām plāno sākt eksportu uz Ķīnu

BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Čīka/LETA

Pārtikas ražotāju grupa «NP Foods» joprojām strādā pie tā, lai nākotnē sāktu eksportu uz Ķīnu, sacīja «NP Foods» grupas komunikācijas direktore Dana Erciņa-Užāne.

«Nav tā, ka mēs esam atmetuši kaut kādus iesāktos darbus, mēs visu turpinām, bet tas prasa ļoti ilgu mērķtiecīgu darbu, jo eksportu nevar sākt ne mēneša, ne pusgada laikā. Tas visu laiku ir mērķtiecīgs un intensīvs darbs un arī uz Ķīnas tirgu vēl joprojām eksporta cilvēki strādā,» sacīja Erciņa-Užāne, piebilstot, ka uzņēmums patlaban ved pārrunas ar potenciālajiem sadarbības partneriem Ķīnā, taču nav iespējams pateikt, pēc cik ilga laika izdosies sākt eksportu uz Ķīnu.

Vienlaikus viņa uzsvēra, ka uzņēmuma eksporta prioritāte šogad ir Amerika, kur kompānija plāno paplašināt darbību. «Amerikai mums ir ambiciozs mērķis - tas ir 30% [pārdošanas apmēru] pieaugums gada vai divu gadu laikā,» sacīja Erciņa-Užāne.

Erciņa-Užāne sacīja, ka «NP Foods» mērķis ārvalstu tirgos, piemēram, Amerikas un Ķīnas tirgū, ir piedāvāt patērētājiem garšas ziņā pieņemamu, taču atšķirīgu produkciju no tur jau esošajiem produktiem. «Mums nav mērķis ieiet [ārvalstu tirgos] ar produktiem, ko tur ražo visi. Arī, piemēram, Amerikā, mēs redzam, kuras ir pieņemamas garšas, kas cilvēkiem ir svarīgs un ar ko mēs varam būt unikāli,» sacīja Erciņa-Užāne.

Aģentūra BNS jau vēstīja, ka 12.martā noslēdzās «NP Foods» un tam piederošo uzņēmumu «Laima», «Staburadze», «Staburadzes konditoreja», «Gutta», «Saldumu tirdzniecība», «NP Logistics» un «Margiris» pārdošanas darījums. Latvijas konkurences padome 10.janvārī atļāva «Orkla» un «NP Foods» apvienošanos.

Tāpat vēstīts, ka pirms «NP Foods» iegādājās «Orkla», Latvijas koncerns strādāja pie tā, lai izvērstu eksportu uz Ķīnu.

«NP Foods» apvieno Latvijas un Lietuvas pārtikas, tirdzniecības un loģistikas uzņēmumus «Laima», «Staburadze», «Gutta», «Staburadzes konditoreja», «Saldumu tirdzniecība», «NP Logistics» un Lietuvas «Margiris». Tas ir Latvijas lielākais vadības uzņēmums saldumu un dzērienu nozarē. Kompānija 2013.gadā strādāja ar 64,323 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 9,4% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt uzņēmuma peļņa palielinājās 3,6 reizes un sasniedza 1,107 miljonus eiro. Savukārt «NP Foods» 2014.gada rezultāti vēl nav publiskoti.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu