Trešdien, 25.martā, Arhitektūras un mediju centrā H2O 6, Ūdens ielā 6, Rīgā, norisināsies biznesa analītikas konference «Kā Latvijas uzņēmējiem celt darba produktivitāti starptautiskajā tirgū».
Tiešraide: konference - kā uzņēmumiem celt darba produktivitāti
Konferencē piedalīsies ietekmīgi pašmāju un ārvalstu eksperti, kuri stāstīs par jaunākajiem analītikas rīkiem biznesā, efektīvu mārketingu digitālajā pasaulē, kā arī biznesa nākotnes paredzēšanu un inovācijām.
Pasākumu atklās «IBM Latvija» Biznesa attīstības vadītājs Latvijā Edijs Tanons.
«Man ir liels prieks par šādas konferences norisi, jo tā izgaismos biznesa analītikas risinājumus, kurus uzņēmumi var izmantot, lai paaugstinātu savu darba ar ražīgumu un vairotu konkurētspēju globālā mērogā,» sacīja Tanons.
Uzrunu konferencē teiks Latvijas ekonomikas ministre Dana Reizniece-Ozola, bet IBM Analītikas programmatūras tehniskais eksperts Martijns Vircs stāstīs par kvalitatīvu biznesa datu plānošanu un analizēšanu, kas ir pamatnosacījumi precīzākai biznesa nākotnes paredzēšanai.
Savukārt IBM Eiropas servisa mārketinga direktors Ronalds Veltens izklāstīs tēmu «No digitālā mārketinga uz mārketingu digitālajā pasaulē».
Turklāt darbosies klientu stāstu diskusiju panelis, kurā bankas «Citadele» pārstāvji dalīsies savā pieredzē, lietojot analītikas rīkus un risinājumus, lai pieņemtu biznesam svarīgus un pamatotus lēmumus.
Pasākuma oficiālās daļas noslēgumā būs atvēlēts DEMO laiks kopā uzņēmumiem «Digital Mind», «Predictive Solutions» un «Komerccentrs DATI grupa».
Laiks un vieta: Arhitektūras un mediju centrs H20 25.03.2015. (trešdiena), 13:00-20:30
Konferences darba kārtība
15:30 - 16:00 REĢISTRĀCIJA
16:00 - 16:15 PASĀKUMA ATKLĀŠANA
Edijs Tanons, IBM Latvija pārdošanas vadītājs
16:15 - 16:30 EKONOMIKAS MINISTRIJAS UZRUNA
Dana Reizniece-Ozola
16:30 - 17:10 BIZNESA NĀKOTNES PAREDZĒŠANA
Kvalitatīva biznesa datu plānošana un analizēšana ir pamatnosacījumi precīzākai biznesa nākotnes paredzēšanai.
Martijn Wiertz, IBM Analītikas programmatūras tehniskais eksperts
17:10 - 17:40 ESI INOVATĪVS
No digitālā mārketinga uz mārketingu digitālajā pasaulē
Ronald Velten, IBM Eiropas servisa mārketinga direktors
17:40 - 18:10 KLIENTU STĀSTU DISKUSIJU PANELIS
Mūsu klienti dalīsies savā šodienas pieredzē, lietojot analītikas rīkus un risinājumus, lai pieņemtu biznesam svarīgus un pamatotus lēmumus
CITADELES BANKAS PIEREDZE
18:10 - 18:40 DEMO LAIKS kopā ar IBM partneriem
Digital Mind | Predictive Solutions | Komerccentrs Dati Grupa | DPA
18:40 - 20:00 PASĀKUMA SAVIESĪGĀ DAĻA - mūzika, vīns un uzkodas