«Staburadzes konditoreja» - tirgus līdere; seko «Maxima» un «Rimi»

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Lita Krone / LETA

AS «Staburadzes konditoreja» patlaban izvirzījusies vadošajās pozīcijās konditorejas tirgū ar 28% jeb gandrīz vienu trešdaļu lielu tirgus daļu, kam seko tirdzniecības tīklu «Maxima» un «Rimi» konditorejas attiecīgi ar 17% un 11% tirgus daļu, liecina uzņēmuma un pētījumu aģentūras TNS veiktā tirgus pētījuma rezultāti.

Savukārt pārējo tirgus dalībnieku tirgus daļas nepārsniedz 5%, norādīts pētījumā.

Tāpat tajā secināts, ka «Staburadzes» zīmolam ir augstākais atpazīstamības rādītājs - to izvēlas 92% iedzīvotāju, kamēr pārējiem konditorejas zīmoliem Latvijā atpazīstamības rādītāji ir salīdzinoši zemi.

Pētījumā secināts, ka kopumā 78% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 74 gadiem iegādājas tortes un kūkas gan svētku reizēm, gan baudīšanai ikdienā. 40% iedzīvotāju vecumā no 25 līdz 40 gadiem priekšroku dod tieši «Staburadzes konditorejas» tortēm un kūkām, izvēloties starp šo zīmolu un tā tirdzniecības tīkla piedāvājumu, kurā klients veicis pirkumu.

Tāpat pētījumā secināts, ka «Staburadzes» konditorejas tortēm un kūkām priekšroku vienlīdz dod gan vīrieši - 48%, gan sievietes - 52%.

Pircēji visbiežāk izvēlas tortes "Cielaviņa (53%), "Kristīne" (33%), "Roko" (22%), kā arī "Kārumniece" (12%) un "Staburadzes biezpiena kūka" (10%). Salīdzinoši biežāk "Staburadzes konditorejas" produktus izvēlas Rīgas un Pierīgas reģiona iedzīvotāji, salīdzinoši retāk - Latgales iedzīvotāji, kas varētu būt skaidrojams ar mazāku "Staburadzes" konditorejas produktu izplatību reģionos.

Pētījums veikts 2014.gada novembrī un decembrī, kopumā aptaujājot ap 1000 respondentu vecumā no 15 līdz 74 gadiem.

Kā ziņots, «Staburadzes konditorejas» apgrozījums 2013.gadā bijis 12,37 miljoni eiro, kas bija 7% pieaugums salīdzinājumā ar 9,81 miljona apgrozījumu iepriekšējā gadā, liecina «Firmas.lv» informācija. Uzņēmums 2013.gadā izkļuva no iepriekšējā gada 1,65 miljonu zaudējumiem un strādāja ar 229 578 eiro peļņu.

Pagājušā gada finanšu datus uzņēmums vēl nav publiskojis.

Jau vēstīts, ka «Staburadzes konditorejas» īpašnieks kopš 2014.gada 26.augusta ir Norvēģijas kompānija «Orkla», kas iegādājās 100% kapitāldaļu arī pārējos kompānijas «NP Foods» uzņēmumos - AS «Laima», AS «Gutta», SIA «NP Foods», AS «Staburadze», «UAB Margiris» un SIA «Detente» no uzņēmuma «Nordic Partners Foods Ltd», kura īpašnieki ir Latvijas investīciju kompānija «Nordic Partners» un Islandes fonds «BIL ehf».

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu