LMT pieaug pamatdarbības ieņēmumi un klientu skaits

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Evija Trifanova / LETA

Pateicoties jaunajiem pakalpojumiem un apjomīgajām investīcijām 4G tīkla attīstībā, Latvijas Mobilajam Telefonam (LMT) pagājušajā gadā izdevies sasniegt rekordaugstu klientu skaitu – 1 113 197, kas ir par 30 tūkstošiem vairāk nekā gadu iepriekš. Strauji audzis arī datu pakalpojumu patēriņš un LMT interneta lietotāju skaits, portālu TVNET informēja LMT preses sekretāre Elīna Lidere.

LMT prezidents Juris Binde sacījis: «Lai nodrošinātu iedzīvotājiem Latvijā jaunākās paaudzes mobilo sakaru iespējas, LMT bija pirmais un vairākus gadus vienīgais, kas klientiem piedāvā ātrgaitas 4G mobilo internetu gan datorā, gan telefonā. Arī šogad turpināsim 4G tīkla paplašināšanu, palielinot gan pārklājumu, gan uzturot augstu tīkla kapacitāti. Padarot pakalpojumus ērtākus un pieejamākus klientiem, esam ieviesuši ne vienu vien inovāciju tirgū, kam sekojuši arī konkurenti. Līdz ar to strauji turpina palielināties viedtālruņu un mobilā interneta lietotāju skaits un patēriņš ikdienā.»

Uzstādot vidēji pa vienai bāzes stacijai darba dienā, LMT pērn divkārt paplašinājis 4G tīklu,

ļaujot jau 77% Latvijas iedzīvotāju piekļūt jaunākās paaudzes ātrgaitas internetam. Rezultātā pērn par 100 tūkstošiem palielinājies 4G lietotāju skaits un 6,5 reizes pieaudzis LMT interneta datu apjoms 4G tīklā. 2014. gadā LMT tīkla attīstībā investējis 28,7 miljonus eiro, bet kopumā datu pārraides tīkla attīstībā investēti 90 miljoni eiro. Šobrīd LMT ir uzstādījis jau 618 4G bāzes stacijas.

LMT klientu skaita pieaugumu un pakalpojumu izmantošanu veicinājis ne tikai plašais 4G pārklājums, bet arī realizēto viedtālruņu skaita pieaugums. To nodrošinājis ATVĒRTAIS līguma ierīču piedāvājums, kas izbeidza ēru ar divu gadu līgumiem, ļaujot kaut pēc 6 mēnešiem mainīt telefonu un nodrošinot šo iespēju arī konkurentu klientiem. Kopš ATVĒRTAIS līguma ieviešanas realizēto viedtālruņu skaits audzis par 35%, salīdzinot ar tādu pašu periodu gadu iepriekš.

Līdz ar to LMT biznesa rezultāti 2014. gadā ir auguši, par ko liecina pamatdarbības ieņēmumu pieaugums par vairāk nekā vienu miljonu eiro un EBITDA rentabilitātes palielināšanās par procentpunktu līdz 31,1%.

Pamatdarbības ieņēmumi LMT atkal auguši pirmo reizi pēc vairāku gadu krituma.

Uzņēmuma apgrozījums 2014. gadā bija 161,3 miljoni eiro, taču ATVĒRTAIS līguma ieviesto izmaiņu dēļ šā gada reālā izaugsme atspoguļosies nākamajos divos gados. Jaunais pakalpojums izlīdzina pozitīvos rezultātus arī EBITDA, kas pērn bija 50,1 miljons eiro. LMT apjomīgās investīcijas uzrāda straujus pakalpojumu un lietotāju izaugsmes rezultātus, taču ietekmē arī peļņu, kas 2014. gadā bija 22 miljoni.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu