«SEB banka»: Pērn filiālēs apkalpoto klientu skaits samazinājies par 27%

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Čīka / LETA

Lai arī 2014.gads bija eiro ieviešanas gads, kad pirmajos mēnešos klientu plūsma banku filiālēs bija lielāka par ierasto, kopumā pērn «SEB bankas» filiālēs apkalpoto klientu skaits samazinājies par 27% salīdzinājumā ar 2013.gadu.

Pērn «SEB bankas» filiālēs apkalpoti 1,44 miljoni klientu, bet gadu iepriekš apkalpoto klientu skaits sasniedza 1,98 miljonus, teikts bankas paziņojumā medijiem.

Taču

klienti vairāk izmanto attālinātos finanšu pakalpojumus:

darījumu skaits internetbankā pērn pārsniedzis 18 miljonus, un tas ir par 23% vairāk nekā 2013.gadā. Pērn par 16% audzis elektroniskajos kanālos saņemto klientu e-pastu un jautājumu skaits, kā arī par 8% audzis SEB Klientu centrā saņemto tālruņa zvanu skaits.

«SEB bankas» dati liecina, ka

patlaban 99% norēķinu notiek internetbankā un citos elektroniskajos kanālos

un tikai 1% norēķinu tiek veikti filiālēs.

Tādēļ banka papildus iegulda attālināto finanšu pakalpojumu kanālu attīstībā, paplašinot to iespējas un pieejamību. Vienlaikus notiek izmaiņas filiāļu tīklā, samērojot tā atbilstību pašreizējiem biznesa apjomiem un aizvien vairāk pievēršoties klientu konsultēšanai. Filiālēs aizvien vairāk laika plānots veltīt, lai iedziļinātos klientu vajadzībās un sniegtu tiem pievienoto vērtību, un mazāk laika tiks veltīts tehniskām lietām, ko klienti labprātāk dara paši, izmantojot bankomātus un internetbanku. Jau iepriekš ziņots, ka «SEB banka» šogad februārī slēgs filiāles Valkā, Limbažos, Gulbenē, Balvos, Krāslavā, Preiļos, Tukumā, Aizkrauklē, Salaspilī un Jūrmalā.

«SEB bankas» apkopotie dati liecina, ka klientu plūsma 2014.gadā samazinājusies visās «SEB bankas» filiālēs, izņemot filiāli tirdzniecības parkā «Alfa», kur apkalpoto klientu skaits audzis par 0,3%.

Salīdzinājumā ar 2013.gadu pērn visstraujākais filiālēs apkalpoto klientu skaita samazinājums bijis vērojams Latgalē - par 37%. Vidzemē 2014.gadā apkalpoto klientu skaits sarucis par 28%, Rīgā un tās apkārtnē izvietotajās filiālēs - par 27%, savukārt Kurzemē un Zemgalē bankas filiālēs pērn apkalpoti par 22% mazāk klientu nekā 2013.gadā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu