«Maxima Latvija» izveido meitaskompāniju internetveikala pārraudzībai

BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Mazumtirgotājs «Maxima Latvija» ir izveidojis meitaskompāniju «Patrika», liecina datubāzes «Lursoft» informācija.

Jaundibinātās kompānijas «Patrika» pamatkapitāls ir 500 tūkstošu eiro, un «Maxima Latvija» ir tās vienīgā īpašniece.

Kompānijas «Patrika» vienīgā valdes locekle ir «Maxima Latvija» vadītāja Jeļena Kondrašova.

«Maxima Latvija» komunikācijas vadītājs Jānis Beseris aģentūrai BNS norādīja, ka «Patrika» ir izveidota, lai pārraudzītu interneta veikala «e-Maxima» darbu. «Šāds lēmums pieņemts, lai vienkāršotu interneta veikala «e-Maxima» pārvaldību un nodalītu šo tirdzniecības virzienu no «Maxima Latvija» pamatdarbības. Šādas izmaiņas ļautu efektīvāk un precīzāk pārraudzīt uzņēmuma darbu, kā arī izvērtēt šāda tirdzniecības kanāla potenciālu un attīstību nākotnē,» sacīja Beseris.

«Maxima» internetveikalu izveidoja 2012.gada martā.

Lietuvas mazumtirdzniecības grupas uzņēmums «Maxima Latvija» ir viens no lielākajiem Latvijas mazumtirgotājiem. 2013.gadā «Maxima Latvija» strādāja ar 673,478 miljonu eiro apgrozījumu un 17,74 miljonu eiro peļņu. Šobrīd Latvijā ir 145 «Maxima» veikali.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu