«Coca-Cola» sāks pārdot pienu

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: RIA Novosti/Scanpix

ASV dzērienu gigants «Coca-Cola» gatavojas decembrī laist tirgū piena zīmolu, vēsta britu laikraksts «The Telegraph».

Par saviem plāniem sākt darbību piena tirgū uzņēmums informējis bankas «Morgan Stanley» rīkotajā patēriņa konferencē.

«Coca-Cola» piena zīmols sauksies «Fairlife» un paredzēts, ka šis produkts maksās divreiz vairāk par šobrīd veikalos nopērkamo pienu.

Paredzēts, ka «Fairlife» būs lielāks proteīna saturs un mazāks cukura saturs nekā tradicionālajam pienam, tāpat šis produkts nesaturēs laktozi.

«Coca-Cola» uzskata, ka «Fairlife» ir liels izaugsmes potenciāls, tādējādi uzņēmums cer, ka tā ieiešana piena tirgū vainagosies panākumiem.

Tradicionālā piena pārdošanas apjoms ASV šobrīd piedzīvo kritumu, tajā pat laikā palielinās pārdošanas apjoms pienam ar dažādām piedevām un paaugstinātu proteīna saturu.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu