Patērētāju pārliecības indekss eirozonā šā gada septembrī samazinājās līdz mīnus 11,4 punktiem, salīdzinot ar mīnus desmit punktiem augustā, liecina Eiropas Komisijas (EK) sākotnējās aplēses.
Eirozonas patērētāju pārliecība septiņu mēnešu zemākaā līmenī
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Tādējādi indekss sasniedzis zemāko līmeni kopš šā gada februāra, kad tas veidoja mīnus 12,7 punktus.
Turklāt šis kritums bijis arī straujāks par analītiķu iepriekš prognozēto samazinājumu līdz mīnus 10,5 punktiem.
Tikmēr patērētāju pārliecība Eiropas Savienībā (ES) septembrī samazinājās līdz mīnus astoņiem punktiem, salīdzinot ar mīnus 6,4 punktiem augustā.
Tādējādi arī patērētāju pārliecība ES sasniegusi zemāko līmeni kopš februāra.