«Latvenergo» pašapkalpošanās portālu izmanto 215 000 klientu (2)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Lita Krone / LETA

AS «Latvenergo» klientu pašapkalpošanās portālu «www.e-latvenergo.lv» aktīvi izmanto vairāk nekā 215 000 klientu, informēja uzņēmumā.

Kopumā portālā «www.e-latvenergo.lv» ir reģistrējušās 297 000 privātpersonu, no tām pēdējā gada laikā portālu ikdienā izmanto 215 690 privātpersonas.

Patlaban apmeklētākās portāla sadaļas ir tās, kurās iespējams norēķināties par patērēto elektroenerģiju, nodot skaitītāju rādījumus, pieteikties atbalstam daudzbērnu ģimenēm, kā arī aplūkot «Latvenergo» draudzīgo piedāvājumu.

«Latvenergo» klientu portāls darbojas astoņus gadus, taču šogad tika mainīts tā dizains, kā arī veikti tehniskie uzlabojumi. Ik mēnesi portālā tiek publicēti piedāvājumi «Latvenergo» klientiem dažādās preču un pakalpojumu grupās, bet ikviens, kas portālā autorizēsies vai reģistrēsies līdz 30.septembrim, piedalās piecu klēpjdatoru izlozē.

Kā ziņots, «Latvenergo» koncerna peļņa 2013.gadā bija 46 miljoni eiro. «Latvenergo» koncerna ieņēmumi 2013.gadā sasniedza 1,1 miljardu eiro, savukārt EBITDA pieauga par 2%, sasniedzot 249 miljonus eiro.

Komentāri (2)CopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu