Aģentūrai «DDB Latvia» prestižā Zelta balva «Euro Effie 2014»

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Čīka / LETA

Aģentūra «DDB Latvia» ieguvusi Zelta balvu Eiropas reklāmas nozares konkursā «Euro Effie 2014» par «Let’s beat Stanford» kampaņu, informēja Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) valdes priekšsēdētāja Baiba Liepiņa.

«DDB Latvia» kampaņu «Let’s beat Stanford» veidoja sadarbībā ar «The Stockholm School of Economics in Riga» (SSE Riga) Absolventu asociāciju.

«Šis ir nozīmīgs un vēsturiski ievērojams panākums Latvijas reklāmas aģentūrām, iegūstot tik augstu novērtējumu konkursā, kur par uzvaru cīnās lielākās un profesionālākās Eiropas aģentūras,» paziņojumā norāda Liepiņa.

Kā biznesa portālam «Nozare.lv» pauda «DDB Latvia» vadītājs Andris Rubīns, saņemtā balva ir apliecinājums, ka arī «relatīvi maza valsts un relatīvi maza aģentūra var izkonkurēt ietekmīgās aģentūras un zīmolus». Šis ir pirmais viņam zināmais šāda veida apbalvojums Latvijas un Baltijas mērogā.

«Let’s beat Stanford» ir aģentūras sociālais projekts, kura laikā divos gados no 10% absolventu, kas ziedojuši skolai, izdevies šo lielumu uzaudzēt līdz 35%. Rezultātā šajā laika periodā absolventi skolai saziedojuši 200 000 eiro, kas ļāvis nākamajiem studentiem mācību maksu augstskolā samazināt uz pusi, norāda Rubīns.

Kā vēsta ieraksts «DDB Latvia» mājaslapā, šai kampaņai divu gadu laikā izdevies sasniegt ambiciozo mērķi - pārspēt slaveno Stenfordas universitāti, kas tiek uzskatīta par labāko ziedojumu piesaistītāju pasaulē. Sadarbojoties ar «DDB Latviju», SSE Riga Absolventu asociācija jau otro gadu kļuvusi par dāsnāko ziedotāju Eiropā.

Kampaņā tās galvenais varonis - SSE Riga talismans «Hardy Rock» - izaicinājis uz cīņu un vienu pēc otra uzveicis citu prestižu Eiropas un ASV augstskolu talismanus. Ik reizi, kad SSE Riga absolventu iesaiste ziedošanā pārspējusi izaicināto augstskolu, tai ticis nosūtīts sirsnīgs apsveikums, bet viņu talismans - pievienots «Hardy Rock» trofeju sienai.

«Euro Effie» ir zelta standarts mārketinga komunikāciju efektivitātē. «Euro Effie» žūrija apbalvo jebkura veida mārketinga komunikācijas kampaņas, kuras guvušas panākumus ar pārbaudītu, efektīvu mārketinga komunikāciju divos vai vairākos Eiropas tirgos.

«Euro Effies» jau kopš 1996.gada apbalvo reklāmas, kas veido starptautiskus zīmolus, un tā ir pirmā Eiropas reklāmas nozares balva, kur galvenais kritērijs ir efektivitāte.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu