Latvijā un Baltijā mīlētākais zīmols joprojām - «Google» (28)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Reuters/ScanPix

Latvijas mīlētāko zīmolu saraksta pirmajā vietā jau piekto gadu pēc kārtas ir zīmols «Google», šodien tika paziņots «Mīlētāko zīmolu topa» apbalvošanas ceremonijā. Tops kalpo kā atskaites punkts patērētāju attieksmes, dzīvesstila un ieradumu atspoguļošanā, un tajā iekļuvusi arī bēdīgi slavenā «Maxima».

Kā liecina aģentūras «DDB Latvija» sadarbībā ar pētījumu kompāniju «GfK Custom Research Baltic», «PHD Latvija» un žurnālu «Kapitāls» veidotais tops, otrs mīlētākais zīmols Latvijā ir «Inbox.lv», bet trešais - «Rimi». «Top10» ceturto vietu ieņem «Laima», piekto - «Draugiem», sestajā vietā ir «Maxima», septītajā - «Skype», astotajā vietā ierindojas «Swedbank», devītajā vietā ir «Depo», bet «Top10» noslēdz «Nokia».

Tikmēr Baltijas «Mīlētāko zīmolu topa» pirmo vietu, tāpat kā iepriekš, ieņem «Google», otrajā vietā ir «Facebook», bet trešajā - «Gmail». Ceturto topa vietu ieņem «Swedbank», piekto - «Skype», sesto - «Maxima». Septītajā vietā mīlētāko zīmolu «Top10» ierindojas «YouTube», astotajā - «Nokia», devītajā vietā ir «TV3», bet desmitnieku noslēdz «Raffaello».

Latvijas Mīlētāko zīmolu topa ceremonijā tika apbalvoti pirmo 10 vietu ieguvēji, kā arī piešķirti papildu apbalvojumi vairākās kategorijās - Unikālākais, Kvalitatīvākais, Izdevīgākais, Straujāk augošais un Drosmīgākais zīmols.

«Šajā gadā spilgti iezīmējas tas, ka cilvēki vairāk izvēlas krāt pieredzi, nevis preces. Tādējādi zīmoliem ir jāspēj ieinteresēt savus klientus ar uzrunājošiem stāstiem, nevis pašslavinājumiem. Uz to norāda arī fakts, ka gandrīz visiem zīmoliem ir samazinājies lojālo klientu skaits. Tikai 19 no 355 Latvijas Mīlētāko zīmolu topā iekļautajiem zīmoliem ir izdevies audzēt lojālo klientu skaitu,» uz šī gada tendencēm norāda DDB Stratēģiskais direktors Edgars Pētersons.

Par 2014.gada Unikālāko zīmolu atzīts uzņēmums «Lāči», Kvalitatīvākā zīmola statusu nemainīgi saglabā «Nike», savukārt Izdevīgākā zīmola statusu ieguvis «Supernetto».

Žurnāla «Kapitāls» īpašā balva «Straujāk augošākais zīmols» tika piešķirta Latvijas Radio 1, pētījumu aģentūras «GfK» speciālbalvu «Zīmols ar potenciālu» ieguva «Hercogs» un «PHD Latvija», savukārt «Drosmīgākā zīmola» statuss tika piešķirts «Airdog».

Lai noskaidrotu mīlētākos zīmolus, šogad aplūkoti 575 zīmoli 46 kategorijās. Lai noteiktu labāko zīmolu, ar interneta starpniecību aptaujāti vairāk nekā 3000 Baltijas valstu iedzīvotāji vecumā no 15 līdz 74 gadiem. Aptauja notikusi šī gada jūnijā un augustā.

Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots kopš 2004.gada un kalpo kā atskaites punkts patērētāju attieksmes, dzīvesstila un ieradumu atspoguļošanā.

Komentāri (28)CopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu