«Latvijas balzams» ražos grupas «The Queen» īpašā izlaiduma degvīnu (14)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: RIA Novosti/Scanpix

Alkohola ražotājs AS «Latvijas balzams» pēc leģendārās rokgrupas «The Queen» pasūtījuma ražos īpaša izlaiduma degvīna partiju, pavēstīja grupas ģitārists Braiens Mejs.

Svinot singla «Killer Queen» iznākšanas 40.gadadienu, līgums par degvīna «Killer Queen» ražošanu ir noslēgts starp «Latvijas balzamu» un «RnR Brew», kurai ir grupas «Queen» menedžmenta piešķirta licence

Braiens Mejs norādīja, ka «Queen» zīmola degvīna izlaišana ir ideāls veids, kā svinēt šo jubileju.

«Fredijs mīlēja degvīnu un turnejā ņēma līdzi pilnu leduskasti ar degvīna pudelēm. «Killer Queen Vodka» ir ideāls piemiņas veltījums,» stāstīja Mejs.

Viņš arī jūsmoja par degvīna ražotnes apmeklējumu Latvijā, kas viņu iepriecināja tāpat kā viesošanās šokolādes rūpnīcā bērnībā.

«Killer Queen Vodka» būs ar 40% stiprumu, un degvīns ir «septiņas reizes destilēts, izmantojot senu filtrācijas metodi caur kvarca smiltīm un bērza oglēm, to beigās noslēdzot ar unikālu filtrācijas procesu,» skaidroja Mejs.

Kā apliecināja «Latvijas balzams» komercdirektors Valters Kaže, degvīna pasūtītājs ir Lielbritānijas kompānija «RnR Brew», kurai ir grupas «Queen»’ menedžmenta piešķirta licence.

Kopējais pasūtījums sasniegs 100 000 pudeļu, savukārt īpašais degvīns pagaidām būs nopērkams tikai Lielbritānijā.

Vēlāk degvīns tiks piedāvāts arī citās Eiropas valstīs, Kanādā, ASV un citos tirgos.

«Šis ir viens no ambiciozākajiem un sarežģītākajiem projektiem uzņēmuma vēsturē. Vienlaikus tas ir liels gods un atzinība produktu reputācijai, jo paceļ uzņēmumu jaunā līmenī kopējo zīmolu jeb «affinity brands» jomā, kad vienā projektā sadarbojas vairākas iesaistītās puses, radot jaunu zīmolu ar pievienoto vērtību, augstvērtīgu saturu un unikālu dizainu,» sacīja Kaže.

Viņš arī norādīja, ka «Latvijas balzamam» jau ir pieredze ar privātā zīmola klientiem. Tā 8% no Norvēģijas tirgū pārdotā degvīna ir ražoti «Latvijas balzamā» kā privātie zīmoli. Uzņēmums katru gadu realizē vairāku nozīmīgus privāto zīmolu projektus pasaules tirgiem, starp kuriem nozīmīgākie ir Lielbritānija, Norvēģija un Rumānija.

«Latvijas balzama» lielākais akcionārs ir kompānija «SPI Regional Business Unit BV», kam pieder 89,53% akciju.

Komentāri (14)CopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu