Skaidros, kā elektroniski uzrunāt potenciālo auditoriju ārzemēs

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Caro/ScanPix

Septembra beigās Rīgā notiks seminārs «Digitālo instrumentu ķīmija eksportam», kurā tiks skaidrots, kā uzņēmumam salīdzinoši viegli un ātri uzrunāt potenciālo auditoriju ārzemēs, informēja pasākuma organizētāji «Digital Marketing Group».

«Google Adwords» Latvijas komandas pārstāvis Didzis Vilcāns skaidro, ka mūsdienu digitālie rīki var būtiski samazināt uzņēmumu ieejas barjeras eksporta tirgos. Pašreiz vieglāk kā jebkad esot veikt eksporta tirgus izpēti un piesaistīt klientus ārpus Latvijas.

Seminārs notiks 25.septembrī Rīgā, «IT Demo» centrā, un dalība tajā ir bezmaksas, bet uz to iepriekš jāreģistrējas.

«Digital Marketing Group» jau vairākus gadus strādā ar dažādu nozaru Latvijas uzņēmumiem uz ārvalstu tirgiem - Baltijas valstīm, Krieviju, Skandināviju, ASV, kā arī nodrošina digitālā mārketinga pakalpojumus ārvalstu uzņēmumiem Latvijā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu