Lielveikali samazina piena produktu cenas no 4% līdz 30% (53)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: ITAR-TASS/ScanPix

Proporcionāli ražotāju pieprasījumam SIA «Rimi Latvia» un SIA «Maxima Latvija» veikalos vairāku Latvijas piena ražotāju produkcijas regulārās cenas uz laiku ir samazinātas no 4% līdz 30%, apstiprina «Rimi» un «Maxima» pārstāvji.

Cenu samazinājums «Rimi» veikalos attiecas uz vairāk nekā 170 dažādiem piena produktiem - pienu, kefīru, krējumu, sviestu, jogurtu, biezpienam, norāda «Rimi» pārstāve Dace Valnere.

Tikmēr «Maxima» veikalos no šodienas par proporcionāli pazeminātām cenām pieejama «Food Union» produkcija, atzīmē «Maxima» pārstāvis Jānis Beseris, piebilstot, ka rīt veikalu plauktos par pazeminātām cenām būs pieejama arī «Tukuma piena» un «Smiltenes piena» produkcija. «Cenu pazeminājums minēto ražotāju produkcijai kopumā ietekmēs visas piena produktu pamatkategorijas - pienu, kefīru, biezpienu, krējumu, sviestu, jogurtu.»

Tāpat, atbalstot Latvijas ražotājus, «Rimi» ir sācis kampaņu «Pērc Latvijas preci», kuras laikā ar televīzijas un radio reklāmu, kā arī vizuālo materiālu starpniecību veikalos aicinās ikvienu savā pirkumu grozā iekļaut tieši pašmāju produkciju.

Katrs atbalsta kampaņas posms tiks veltīts kādai no būtiskajām pašmāju produktu kategorijām - piena produktiem, augļiem, dārzeņiem un citiem -, veicinot Latvijā ražoto produktu patēriņu. Arī veikalu vidē īpaši tiks izcelti Latvijā ražotie produkti - gan piena produkcija, gan vietējie augļi un dārzeņi, atzīmē Valnere.

Savukārt «Maxima» veikalos vietējo ražotāju atbalstam no rītdienas sāks īpaša noformējuma izvietošanu pašmāju piena produktiem, dārzeņiem un gaļas izstrādājumiem gan veikalos, gan uzņēmuma reklāmas izdevumos, lai tādējādi pievērstu pircēju uzmanību un veicinātu pašmāju produktu noietu.

Tāpat līdz ar citiem tirgotājiem, ražotājiem un finanšu institūcijām «Rimi» un «Maxima» pievienosies Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) iniciatīvai pašmāju ražotāju atbalstam.

«Rimi Latvia» valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais norāda, ka patlaban svaigās pārtikas segmentā 80% «Rimi» veikalos pieejamās produkcijas ir vietējas izcelsmes. Tāpat «Rimi» ir operatīvi tirdzniecībā pieņēmis arī Krievijas tirgum ražoto produkciju - jogurtus, biezpiena sieriņus, biezpienu.

Kā ziņots, saistībā ar Krievijas noteikto piena produktu eksporta embargo viens no lielākajiem piena pārstrādes uzņēmumiem «Food Union» līdz pat 30% samazinās cenas visai piena produkcijai Latvijā.

Lai sāktu Latvijas produkcijas izvēli atbalstošas kampaņas īstenošanu, tādējādi mazinot Krievijas noteiktā eksporta embargo sekas, LTRK pulcē partnerus - gan tirgotājus un ražotājus, gan finanšu institūcijas.

LTRK iniciētās vietējās produkcijas pašpatēriņu veicinošās kampaņas izstrādē iesaistījušies arī partneri - banka «Citadele», reklāmas aģentūra «DDB Latvia», Latvijas Pārtikas uzņēmumu federācija, Latvijas Pārtikas tirgotāju asociācija, Latvijas Tirgu savienība un veikalu tīkls «Elvi».

Kā ziņots, Krievija 7.augustā noteikusi pilnīgu embargo lielākajai daļai pārtikas produktu, kas tiek importēti no Eiropas Savienības, ASV un citām rietumvalstīm, kuras ieviesušas sankcijas pret Maskavu. Krievijas embargo attiecas uz liellopu gaļu, cūkgaļu, augļiem, dārzeņiem, mājputniem, zivīm, sieru, pienu un piena produktiem. Šajā sarakstā gan nav iekļautas šprotes, zivju un gaļas konservi, kā arī alkohols un saldējums.

Komentāri (53)CopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu