ASV patērētāju pārliecības indekss šā gada jūlijā palielinājies līdz 90,9 punktiem, salīdzinot ar koriģēto jūnija rezultātu 86,4 punktu apmērā, liecina privātās pētījumu kompānijas «The Conference Board» jaunākie dati.
ASV patērētāju pārliecība sasniedz gandrīz septiņos gados augstāko līmeni
Tādējādi indekss kāpumu reģistrējis trešo mēnesi pēc kārtas un sasniedzis augstāko līmeni kopš 2007.gada oktobra.
Analītiķi iepriekš bija prognozējuši, ka indekss jūlijā pieaugs līdz 85,4 punktiem, salīdzinot ar sākotnēji lēsto jūnija rezultātu 85,2 punktu apmērā.
Jaunākie dati liecina, ka jūlijā būtiski uzlabojušās mājsaimniecību prognozes valsts ekonomiskajai situācijai turpmākajos mēnešos, attiecīgajam indeksam palielinoties no 86,4 punktiem līdz 92,7 punktiem.
Tāpat uzlabojies patērētāju novērtējums attiecībā uz pašreizējo valsts ekonomisko stāvokli, šim indeksam pieaugot no 86,3 punktiem līdz 88,3 punktiem.
Tāpat patērētāji maijā bijuši optimistiskāk noskaņoti par darba tirgus perspektīvām, kā arī pauduši optimismu attiecībā uz biznesa apstākļiem.