Aicina pieteikties apkrāptos «www.happyfly.lv» klientus (1)

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: RIA Novosti/Scanpix

Lietuvas uzņēmumam «Happy Travel LT», kas interneta vietnē «www.happyfly.lv» piedāvājis aviobiļetes, bet nav nodrošinājis to piegādi un naudas atmaksu par neizpildīto pasūtījumu, ierosināts maksātnespējas process, un cietušie patērētāji aicināti līdz 14.augustam pieteikties kā kreditori pie Viļņas Reģionālās tiesas ieceltā maksātnespējas administratora «Top Consult», informēja Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) pārstāve Ilze Žunde.

PTAC bija saņēmis vairākas sūdzības no patērētājiem par uzņēmumam piederošo mājaslapu «www.happyfly.lv». Patērētāju sūdzībās sniegtās ziņas liecinājušas, ka komersants mēdz neizpildīt pasūtījumu un neatmaksā patērētājiem par iegādātajām aviobiļetēm iemaksāto naudas summu.

Viļņas Reģionālās tiesas pieņemtais lēmums civillietā par uzņēmuma «Happy Travel LT» maksātnespējas procesa ierosināšanu stājās spēkā 4.jūlijā. Tiesa par maksātnespējas administratoru iecēlusi Lietuvā reģistrēto «Top Consult», kurā autorizētā persona ir Eriks Stanickis. Detalizētāku informāciju PTAC aicina iegūt Lietuvas Maksātnespējas administrācijas departamenta mājaslapā «www.bankrotodep.lt».

Latvijas patērētājiem, kuri rezervējuši biļetes un izmitināšanas pakalpojumus no Lietuvā reģistrētā komersanta, bet uzņēmums nav ne izpildījis savas saistības, nedz atmaksājis arī naudu, ir tiesības vērsties pie tiesas ieceltā maksātnespējas administratora. Patērētājiem jāpieprasa iekļaušana kreditoru sarakstā un jāiesniedz maksātnespējas administratoram prasību apliecinoši dokumenti.

Jau iepriekš ziņots, ka PTAC saņemtas vairākas sūdzības no patērētājiem par mājaslapu «www.happyfly.lv». Uzņēmums solīja aviobiļetes par izdevīgām cenām, taču jau pērn janvārī tika izplatīts brīdinājums par šo tīmekļa vietni, kurā komersants patērētājiem pēc pirkuma vietnē lūdzis veikt papildu iemaksas, norādot uz biļetes cenas pieaugumu, kā arī tika ziņots par gadījumiem, kad iegādātā aviobiļete bijusi nederīga lidojumam. Patērētāju sūdzības liecināja, ka komersants problēmu gadījumā nereaģē uz klientu sūdzībām.

Jau 2013.gada sākumā tika ziņots, ka PTAC Eiropas Patērētāju informēšanas centrā saņemtas astoņas patērētāju sūdzības par problēmām, kas radušās pēc aviobiļešu iegādes tīmekļa vietnē «www.happyfly.lv». Pēc situācijas izpētes tika konstatēts, ka komersants, kas piedāvāja konkrētajā vietnē iegādāties pakalpojumus, bija Lietuvā reģistrētais uzņēmums «Happy Travel LT», un informācija par konkrētā komersanta praksi tika nodota kompetentajai iestādei Lietuvā.

Lietuvas Patērētāju tiesību aizsardzības pārvaldē lietā tika saņemtas sūdzības par šā komersanta darbībām ne tikai no Latvijas, bet arī no Lietuvas un Igaunijas patērētājiem. Lietuvas Patērētāju tiesību aizsardzības pārvalde, ņemot vērā 33 patērētāju sūdzības par «Happy Travel LT» darbībām, aizliedza komersantam īstenot negodīgu komercpraksi un piesprieda sodu 8000 litu (aptuveni 2322 eiro) apmērā.

Tāpat arī šogad 13.martā Lietuvas Valsts patērētāju aizsardzības iestāde atkārtoti piesprieda «Happy Travel LT» soda naudu 12 500 litu apmērā (aptuveni 3668 eiro).

Komentāri (1)CopyLinkedIn Draugiem X

Tēmas

Svarīgākais
Uz augšu