SEB konstatē nesankcionētu klientu «Ibankas» kodu iegūšanu (4)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

«SEB banka» šodien identificējusi nesankcionētu rīcību klientu «Ibankas» kodu iegūšanā. Vairāki klienti saņēmuši aicinājumu ievadīt un tādējādi atklāt vairākus «Ibankas» kodus, teikts bankas mājaslapā publicētajā paziņojumā, kuram arī pievienots attēls, kā izskatījās viltus aicinājums.

«SEB banka» vērš uzmanību uz to, ka tā saviem klientiem nekad neizsūta e-pastus, neveido internetbankā, kā arī bankas vai citās mājaslapās papildu logus ar prasībām ievadīt maksājumu kartes numuru, kartes derīguma termiņu, PIN kodu, «Ibankas» lietotāju kodu, paroli un citus privātos datus.

Lai rūpētos par savu datu aizsardzību, šādu e-pastu saņemšanas vai mājaslapā papildu piedāvāto logu esamības gadījumā tie jāignorē un par saņemto e-pastu vai papildu loga parādīšanos jāinformē banka, zvanot uz Klientu centru 8777, «Skype» vai rakstot uz epastu «info@seb.lv».

Komentāri (4)CopyLinkedIn Draugiem X

Tēmas

Svarīgākais
Uz augšu