LVC vadītājs Pāže iecelts «LDz ritošā sastāva servisa» valdē (3)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

SIA «LDz ritošā sastāva serviss» (LDz RSS) akcionāru sapulcē pieņemts lēmums valdē iecelt Ivaru Pāži, kurš līdz šim pildīja VAS «Latvijas Valsts ceļi» (LVC) valdes priekšsēdētāja amatu, biznesa portālu «Nozare.lv» informēja «Latvijas Dzelzceļš».

Lēmums par izmaiņām valdē pieņemts, pamatojoties uz līdzšinējā valdes locekļa Sanda Vētras vēlmi atstāt amatu.

Pāže pārraudzīšot lokomotīvju saimniecības un projektu vadību gaidāmās dzelzceļu elektrifikācijas kontekstā.

«Ņemot vērā kompānijas intensīvo modernizācijas darbu un plānoto dzelzceļa maģistrālo līniju elektrifikāciju, esam gandarīti, ka mūsu komandai pievienoties piekritis tik augsta līmeņa speciālists ar pieredzi ES finansēto projektu īstenošanā,» skaidro LDz RSS valdes priekšsēdētāja Svetlana Berga.

Kā ziņots, VAS «Latvijas Valsts ceļi» (LVC) šodien akcionāru sapulcē Satiksmes ministrija (SM) akceptējusi līdzšinējā uzņēmuma valdes priekšsēdētāja Pāžes vēlmi mainīt darbu un par jauno uzņēmuma vadītāja pienākumu izpildītāju apstiprinājusi tā līdzšinējo valdes locekli Jāni Langi. Pāže pieņēmis piedāvājumu sākt darbu SIA «Ritošā sastāva serviss» valdē un līdz ar to atstāj valdes priekšsēdētāja amatu LVC.

Pirms tam Pāže bijis «Ventbunkera» valdes priekšsēdētājs, vadījis arī tādus uzņēmumus kā SIA «Investīciju projekti», SIA Sporta investīciju fonds, SIA «Refum» un citus, bijis AS LNT, AS «Ventspils nafta» un SIA «Ventspils nafta termināls» padomes loceklis.

SM šodien akcionāru sapulcē iecēla amatā arī jaunu LVC valdes locekli - Edgaru Strodu. Viņš līdz šim ieņēmis SIA «Rīgas ūdens» valdes locekļa amatu, bet pirms tam ilgstoši strādājis Rīgas domes Satiksmes departamenta vadībā. Strods studējis Rīgas Politehniskā institūta Inženierbūvniecības fakultātē.

Koncerns «Latvijas Dzelzceļš» sastāv no valdošā uzņēmuma VAS «Latvijas Dzelzceļš» un piecām meitassabiedrībām - AS «LatRailNet», kas veic infrastruktūras maksas noteikšanu un dzelzceļa infrastruktūras jaudas sadali, SIA «LDz Cargo», kas nodrošina dzelzceļa kravu pārvadājumus un starptautiskos pasažieru pārvadājumus, infrastruktūras būvniecības un uzturēšanas uzņēmuma SIA «LDz Infrastruktūra», ritošā sastāva remonta un uzturēšanas uzņēmuma SIA «LDz Ritošā sastāva serviss,» kā arī apsardzes uzņēmuma SIA «LDz Apsardze».

Komentāri (3)CopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu