Sociālo tīklu «Twitter» un «Facebook» apvienotā ietekmīgāko zīmolu topa pirmajā vietā jūlijā ierindojies festivāls «Positivus», informēja komunikāciju aģentūras «DDB» stratēģiskais plānotājs Artis Krilovs.
Ietekmīgāko zīmolu topa 1. vietā jūlijā - «Positivus» (29)
Komentējot ietekmīgāko zīmolu topa rezultātus, Krilovs skaidro, ka jūlijs ir izklaides pasākumu mēnesis, tāpēc visvairāk pārrunātais notikums jūlijā bija «Positivus» festivāls. Jūlijā «Positivus» pārliecinoši uzvarējis «Twitter» un «Facebook» topos, kā arī iekarojis pirmo vietu apvienotajā ietekmīgāko zīmolu topā, tādējādi pirmo reizi topa vēsturē atvirzot stabilo līderi «airBaltic» uz otro pozīciju.
«Zīmolu izvērtēšana tiek balstīta analizējot divas zīmola komunikācijas šķautnes - auditoriju un iesaisti. Pirmā palīdz noteikt to, cik liela auditorija ik dienas seko zīmola ziņām, bet otrā palīdz noteikt to, cik zīmols veiksmīgi iesaista savus sekotājus satura veidošanā un komunikācijas izplatīšanā. Tādējādi uzņēmējiem »Twitter« un »Facebook« ietekmīgāko zīmolu topi palīdz izvērtēt, cik efektīvi tiek veidota zīmola komunikācija sociālajos tīklos,» norāda Krilovs.
«Twitter» un «Facebook» apvienotais ietekmīgāko zīmolu tops tiek veidots ar nacionālās ziņu aģentūras LETA radītu sociālo mediju analīzes rīku «WebRadar» un aģentūras «DDB Consulting» papildinātu zīmolu ietekmes izvērtējuma metodoloģiju.
«Twitter» ietekmīgo zīmolu tops tiek veidots 2,5 gadus, «Facebook» tops - pusgadu, bet apvienotais tops šī gada jūlijā tika sagatavots ceturto reizi.