Par privātmāju iegādi niecīga interese


« iepriekšējais 1 2

  1. TVNET Top komentētājs
    necilveeks
    2012. g. 31. janvārī, 04:21

    Māju nevarat nopirkt ??? Bet vairumā gadījumu, tās būvēja naudas kāri biznesmenīši, kuriem ar celtniecību nav nekāda sakara. Princips ļoti vienkāršs, lētākais arhitekts, lētākie materiāli ar lētāko darba spēku un labākajā gadījumā viens izbijis celtnieks, kas visu to uzrauga, lai finišā būtu skaita fasāde.

    Nelaime ir tā, ka kopš Latvijas okupācijas, valsti pārvalda neprofesionāļi, gan ražošanā, gan valdībā. Galvenais ir piederība partijai, lokana mēle un vēlme krāpties.
    Privātmājas būvēju ilgi pirms, tā sauktā būvniecības buma, bet nepiekrītu viedoklim, ka celtnieki izraisījuši kaut kādu burbuli.
    Būvniecības burbuli izraisīja, par celtniekiem sevi dēvējoši, alkatīgi uzņēmēji, kas nomelnoja celtnieka vārdu, tāpāt kā to dara ZZS, piesavinoties zemnieka vārdu.
    Visiem zināmie politiķi LC un TP, glābjot "ne latviešiem" piederošas bankas un slēdzot dažādus, valstij neizdevīgus līgumus, izzaga valsti, visu vainu noveļot uz pasaules krīzi un celtnieku šausmīgajām algām.

    Tautas labklājība ir balstīta uz naudas apgrozījumu cilvēku rokās, bet tas nav iespējams, ja kāds uz mūsu darba algas rēķina, likumīgi iedzīvojas, pie tam lielāko daļu tērējot ārpus Latvijas.
    Nauda bija un būs, kļūda ir tā, ka kopš neatkarības sākuma, minimālās algas un pensijas, bija jāpieprasa daudzkārt augstākas, bet pieticīgie skolotāji, pensionāri u.c. sakautrējās un noticēja politiķu meliem, ka naudiņas neesot. Tā īsā laikā radās miljonāri, kuri šo netikumu ievazāja arī privātajā biznesā. To redzam arī sabiedrībā, kad nelielas firmiņas īpašnieks, dzīvoja miljonāra cienīgu dzīvi, bet speciālists savā profesijā, saņem desmit reižu mazāku atalgojumu, kā rietumos. Savukārt rietumos, nelielu firmiņu īpašnieki, pelna tikai nedaudz vairāk par darbiniekiem un attieksme nav krieviski augstprātīga. Celtnieki, šo netaisnību centās labot, bet krita par upuri korumpētajiem politiķiem.

    Par vienīgo izeju uzskatu, lēni samazinot nodokļus, maksimāli strauji celt minimālās algas, lai valsts kasē, ieplūstu nauda no privātā biznesa, nodokļu veidā. Tas dotu iespēju paaugstināt algas budžeta darbiniekiem un pensijas pensionāriem. Pasākumam protams nav jēgas korumpētā valstī, ar zagļus un meļus atbalstošu likumdošanu.

  2. IKP 2012. g. 30. janvārī, 15:29

    Uz privaatiipashumaa esoshas zemes buuvee cik vajag-galvenais,ka nav dabas liegumaa.Latvijaa 2/3 maajas veertiibas sastaada birokraatiskaas izmaksas,taadeelj daudzu sapnis izpleen buuvvaldes gaitenii.

  3. IKP 2012. g. 30. janvārī, 15:23

    Ja pieder zeme,tad maaju var uzbliezt par 5000-7000Ls,par interjeru nerunaasim.Ar draugiem un radiem to var iistenot gada laikaa.Ober Haus var iet uzpiipeet.

  4. lolis » IKP 2012. g. 30. janvārī, 15:54

    5000 aizies tikai Latvenergo,nerunājot jau par ceļa izbūvi u.t.t.

  5. dar 2012. g. 30. janvārī, 12:01

    Uzliekat vēl lielākus īpašuma nodokļus un te neviens neko no īpašumiem nepirks. Es skatos pēc iespējas īpašumu ārzemēs iegādāties, kad tikšu no šitā vaļā te.

  6. Kulga » dar 2012. g. 30. janvārī, 12:28

    Balkānos , Adrijas jūras krastā Ok! Meita pabeigs Stradiņus ,, visi prom!

  7. AA 2012. g. 30. janvārī, 11:48

    cilvēkiem rīt nav ko bet šeit par privātmājām fantazē.

  8. Rainis Mantrausis 2012. g. 30. janvārī, 11:21

    Piekrītu, ka māju jāceļ saviem spēkiem, savām rokām. Bez profiņu padomiem neiztikt, taču jādara pašiem! Katrs labi zina, cik daudz laba un interesanta atrodams, piem, depiņā. :)

  9. johambuziit 2012. g. 30. janvārī, 10:50

    Kaadi ienaakumi-taada interese...

  10. ghe 2012. g. 30. janvārī, 10:09

    Tie, kuriem ir līdzekļi, tie jau ir paguvuši sapirkties privātmājas, dzīvokļus, bet tie, kuriem nav līdzekļu, tās arī nevar atļauties - lētāk un ērtāk ir īrēt dzīvokli darba tuvumā nevis maksāt kredītu par māju, kredītu par auto, degvielu .. un ja darba un mācību grafiki ģimenē atšķiras, tad pavisam noteikti vajag arī divus auto, kas šo izklaidi sadārdzina.
    Tādi, kuriem ir labi ienākumi, iekrājumi, nav īpašuma vai arī ir, bet grib mainīt, ir ļoti maz.

  11. Pārgudrais 2012. g. 30. janvārī, 08:29

    Pareiza māja ir māja, kuru cilvēks būvē sev, atbilstoši savai apziņai, bet sabūvēt pilnas pļavas ar bezpersoniskām mājām un cerēt, ka kāds tās gribēs pirkt, ir totāla vientiesība.

  12. Morfejs 2012. g. 30. janvārī, 04:16

    kamēr būs 100% uzcenojums neviens nepirks

  13. d 2012. g. 30. janvārī, 00:40

    vajadzēja būvēt mājas ,lai ir iespējamas tās arī nopirkt ,nevis tiekt ka nepērk

  14. reāli 2012. g. 29. janvārī, 22:29

    Kur bija jābūt kritumam? Tieši šajā nozarē bija jābut kritumam? Drusku pa daudz lielu cenu gribam, sākumā vidējo algu vajadzētu ar 800 Ls, tad Latvijā būtu apgrozība un pilns pircēju.

  15. Pircējs 2012. g. 29. janvārī, 20:19

    Nu jau kādu laiku meklēju māju iegādei, neko prātīgu nevaru atrast trīs iemeslu dēļ.
    1. Piedāvājumā mājas ir milzīgas, ļoti mazs piedāvājums ar mājām no 100-150m
    2. Ja ir māja, kura atbilst kritērijiem, tā ir neadekvāti dārga dēļ zemes kura tika iepirkta burbuļa virsotnē, bet pārdevējiem ir jāpieņem tirgus kritums un jāatzīst kļūda un jāuzņemas zaudējumus. Nevajag cerēt uz pasaules brīnumu, tas noteikt nenotiks tuvākos 5 gadus.
    3. Finansējums, dēļ neapdomīgo kredīt ņēmēju puses, nu ir kļuvis krietni dārgāks, bet nu laba piedāvājuma gadījumā tas nebūtu izšķirošais.

    Tāpēc gribas ieteikt nākamo projektu īstenotājiem, attīstīt ģimeņu mājas, ne villas kuras pamaestas stāv uz katra stūra, jo enerģijas cenas lētākas nepaliks.

  16. oi » Pircējs 2012. g. 29. janvārī, 22:33

    Kas tās par majām ar 100 k.m ? Tā taču dārza būda!

  17. vel viens pircejs » Pircējs 2012. g. 30. janvārī, 07:39

    piekritu, ir neadekvātas cenas, un reizēm nevaru saprast, kur būvnieki ķēruši tādu projektu un materiālus, krāsas, absolūta bezgaumība.

  18. frog » Pircējs » Pircējs 2012. g. 30. janvārī, 08:16

    "Kas tās par majām ar 100 k.m ? Tā taču dārza būda!.................."
    Neticu, ka tev, durik, un tavai pakaļai vajag lielāku.
    Man arī ir 100kvm privātmāja, sēnīte, 3 istabas 1.stāvā, 2 otrajā, tualete, normāls koridoris, apkures telpa, dušas telpa, veranda, pinnībā pietiek.
    Tā kā pēdējais laiks ārstēt lielummāniju!

  19. Janka » Pircējs 2012. g. 30. janvārī, 11:59

    Te kādam nepietiek ar 10x10 metriem dzīvošanai? Laikam nāk no Jaunmārupes vai Baltezera... :)

  20. Dārza mājiņa » Pircējs 2012. g. 30. janvārī, 14:26

    100 m2 - tas jau tas pats dzīvoklis vien ir!

  21. Onslows 2012. g. 29. janvārī, 19:59

    Kādas adekvātas cenas,
    Zeme maksā oi-oi, veca māja, kas brūk kopā arī.
    Lētāk uzbūvēt pašam, bet visas komunikācijas jau ar zelta cenā.

  22. TVNET Top komentētājs
    necilveeks
    2012. g. 29. janvārī, 19:41

    Tiem gaudotājiem, kam NĪ cenas esot neadekvātas, tad salīdziniet būvmateriālu cenas agrāk un tagad, ļoti daudzi materiāli attīstītajās valstīs ir krietni lētāki.Arī darba atalgojums tajās valstīs ir 7-8 reizes lielāks, tad rēķiniet, kurš nopelna neadekvāti un kurš paliek muļķa lomā. Tā pati sistēma darbojas valsts mērogā, kad konkursu "drīkst" uzvarēt tikai daži izredzētie, kas nosmeļ 70% un atdod apakšuzņēmējiem, lai dara kā māk.Tad brīnāmies par zemo kvalitāti un darba roku trūkumu.
    Lielākā daļa nekustamā īpašuma, šobrīd tiek tirgoti par pašizmaksu vai zem tās, te nerunāju par tiem īpašumiem, kas tautas vidusslānim nemaz nav būvēti.
    Arī īpašuma nodoklim būtu jāatšķiras, vai māju esi būvējis vai atjaunojis pats, vai iegādājies gatavu.

  23. preteklis 2012. g. 29. janvārī, 18:52

    Paaraak trakas cenas prieksh shiem laikiem. Njemot veeraa ka materiaalu cenas iipashi neatshkjiraas no pirms kriizes laikiem, tad maaju pasham uzbuuveet vienalga ir izdeviigaak nekaa pirkt gatavu. Par jauniem projektiem prasa 1200Ls/m^2, vecas maajas taa ap 700Ls/m^2, kas arii ir krietni virs pashreizeejas maajas buuvnieciibas viena kvadraatmetra izmaksaam. Kameer buus shaadas neadekvaatas cenas cilveeki nepirks.

  24. to Namdarim 2012. g. 29. janvārī, 17:58

    Pats gan iekšā labāk nedzīvo, jo tā halupkin pēc 10 gadiem apvelsies kā pāraugusi mušmire.

  25. evo 2012. g. 29. janvārī, 17:25

    treknajos piebuveta haltura nevienam nav vajadziga.
    tagad ir pieprasitas majas lidz 150m2 un vel cilveki macas pieprasit ari ekas energosertifikatu kura var redzet planoto energijas paterinu. jaunai majai butu jabut zem 100kwh/m2 gada, bet piehalturetajas majas tads nekad nebus.
    ja vel pamera ekas blivumu- sanak dargs skunitis :)

  26. Namdaris 2012. g. 29. janvārī, 17:01

    Labas majas var uztaisit no niedrem un maliem. Vajag samontet koka karkasu, ap 10 m3 brusu un visu piepildit ar niedru blokiem. Pamati no 20 videjiem laukakmeniem. Maja ap 100 m2 viena stava. Jumts ar no niedrem, loti silts. Ieksha krasns un plits, siltums pietiek. Vienu tadu pa vasaru uzcelu Madonas puse. Izmaksas ap 10 tukstoshi. Labs un lets variants, ja ieprieksh ziema saplauj niedres un tuvuma ir mali.

  27. jurcis » Namdaris 2012. g. 29. janvārī, 17:39

    No salmu kjiipaam sanaak veel leetaak un arii siltaak.

  28. Njaa » Namdaris 2012. g. 29. janvārī, 17:53

    pa bbc laikam rdzeju tadas majas. pasaule tagad ir liela modee ekoceltnieciba. es domaju ari latvija tas varetu klut populari jo visi materiali ir pashu spekiem izrokami no zemes. tikai vajadzetu kadas majas lapas uztaisit kur butu pamacibas ka un ko darit. Esam piemirsushi ka kadreiz musu senchi pashi sev cela majas. Un pats pedejais nekas nedos tadu gandarijumu ka pasha celta majinja nevis nopirkta -)

  29. a » Namdaris 2012. g. 29. janvārī, 19:13

    un tas viss čakars tikai priekš tam, lai kad uzcelsi, visu atlikušo dzīvi rēķinātu kā samaksāt uzkrauto nodokļu kalnus, kā samaksāt apkuri un katru gadu sagaidīt jaunus nodokļus ? Ja iekritīsi parādos, tev to visu atņems.

  30. Vējš » Namdaris 2012. g. 30. janvārī, 13:56

    Īstena zaļā domāšana:))) Pie reizes parūpēsies par saviem mazajiem brāļiem!
    Pelēm un žurkām tur būs īsts rezervāts:)

  31. alniko 2012. g. 29. janvārī, 16:56

    Jā jā pusmiljonu par māju. Par pusmiljonu sanāk 500 hektāri zemes, ja pareizo kultūru izvēlas audzēt tā atmaksājas 5 gados. Par māju cenām latvieši tikpat alkatīgi kā ar lupatu cenām, eiropā 3 reiz lētākas. Karoče nav jēga sēdēt un bezdēt latvijas privātmājā gaidot dienu kad visi uzņēmumi bankrotēs, jo klienti īrijā. Vienīgais kur vērts investēt ir zeme un ražošana

« iepriekšējais 1 2

Lai pievienotu komentāru no ārvalstīm, nepieciešams autorizēties ar TVNET, Orb.lv, Draugiem.lv, Twitter vai Facebook kontu.

TVNET    Orb.lv    Draugiem.lv    Twitter    Facebook    Google


TVNET aicina portāla lasītājus, rakstot atsauksmes, būt tolerantiem, iztikt bez rupjībām un saglabāt elementāras pieklājības normas. TVNET patur iespēju atslēgt lasītājus no komentēšanas iespējas.

Diskusiju un komentāru noteikumi



Valūtas kurss & kalkulators

Lielbritānijas sterliņu mārciņa

Lielbritānijas sterliņu mārciņa

Krievijas rublis

Krievijas rublis

ASV dolārs

ASV dolārs
GBP0.8740.005000
RUB0.01780.000100
USD0.5550.005000