Sākta biļešu pārdošana braucieniem ar prāmi Rīga - Stokholma

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Jau divas dienas visiem interesentiem ir iespējams iegādāties biļetes braucieniem ar prāmi "Max Mols", kas no 26.aprīļa sāks regulāri kursēt starp Rīgu un Stokholmu, šodien tūrisma informācijas dienu pasākumā sacīja AS "Rīgas jūras līnija" (RJL) valdes priekšsēdētājs Miks Ekbaums.

Ekbaums pastāstīja, ka patlaban līgumi par biļešu pārdošanu noslēgti ar septiņām Latvijas tūrisma firmām, bet RJL izstrādā biļešu realizācijas līgumus arī ar citām firmām. Stokholmā biļetes braucieniem ar prāmi Rīga - Stokholma varēs iegādāties Stokholmas ostas Baltijas terminālā, kur tiks izvietotas "Max Mols" biļešu kases. Turklāt, pēc Ekbauma teiktā, lielu interesi par biļešu tirdzniecības iespējām izrādot arī Zviedrijas tūrisma firmas. Interesi par "Max Mols" biļešu tirdzniecību esot izrādījusi arī pazīstamā prāmju kompānija "Viking Line", tāpēc biļetes uz reisu Rīga - Stokholma varēšot iegādāties arī "Viking Line" biļešu tirdzniecības sistēmā. Kā norādīja Ekbaums, divās dienās pārdoto biļešu skaits nav liels, jo vēl nav veikta prāmju līnijas reklamēšana, ko paredzēts aktīvi sākt šīs nedēļas nogalē. RJL iecerēts reklamēt vienlaicīgi arī Viļņā un Stokholmā. Ekbaums pauda cerību, ka jaunā līnija kļūs populāra un aptuvenais prāmja noslogojums vienā reisā sākumā tiek lēsts ap 350 pasažieru. Savukārt ar laiku paredzēts panākt noslogojuma pieaugumu. Kā uzsvēra RJL valdes priekšsēdētājs, pieaugot klientu skaitam, tiek paredzēts strādāt arī pie RJL pakalpojumu izmaksu samazināšanas, jo pašreizējā biļešu cena aprēķināta tā, lai ar prāmja minimālu noslogojumu tas nenestu peļņu, bet arī neradītu zaudējumus. Ekbaums uzskata, ka reāls pasažieru skaita pieaugums uz Zviedrijas pasažieru rēķina varētu būt gaidāms aptuveni divus mēnešus pēc līnijas atklāšanas, ja RJL spēs pierādīt, ka uz prāmja tiek piedāvāts normāls serviss, turklāt prāmis kursē regulāri. Joprojām tiek analizēta arī iespēja RJL prāmi novirzīt no Stokholmas uz ostu Stokholmas tuvumā, līdz kurai "Max Mols" brauktu aptuveni 5,5 stundas, turklāt šāds maršruts ļautu samazināt arī prāmja biļešu cenas, teica Ekbaums. Viņš piebilda, ka "Max Mols" pasažierus uz Stokholmu nogādātu autobuss, kura biļešu cena tiktu iekļauta prāmja biļešu cenā. Pozitīvs impulss pasažieru piesaistei esot arī Eiropas rekonstrukcijas un attīstības bankas (ERAB) ieinteresētība par RJL. Galīgā atbilde par ERAB piedalīšanos RJL būšot zināma rīt, 12.aprīlī, piebilda Ekbaums. ERAB pārstāvji gan nolieguši, ka, tiekoties ar Rīgas domes amatpersonām, būtu sprieduši par līdzdalību jaunizveidotajā RJL. Kā LETA jau ziņoja, patlaban ceļojumam ar jauno prāmi noteiktas trīs cenu kategorijas - 69, 99 un 169 lati. Prāmja pirmais atklāšanas reiss paredzēts 23.aprīlī, bet regulāros komercreisus tas sāks 26.aprīlī. Iepriekš komercpārvadājumus bija paredzēts sākt 25.aprīlī.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X

Tēmas

Svarīgākais
Uz augšu