«Bite»: Masu pasākumi ir izaicinājums mobilo sakaru tīklu infrastruktūrai

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: ITAR-TASS/ScanPix

Dažādi masu pasākumi, it īpaši brīvdabas festivāli, mobilo sakaru operatoriem ir liels izaicinājums, jo to norises laikā konkrētajās vietās mobilo sakaru tīklā veidojas ļoti liela noslodze, sacīja mobilo sakaru operatora «Bite Latvija» («Bite») sabiedrisko attiecību projektu vadītāja Karīna Javtušenko.

Viņa sacīja, ka festivālu laikā to apmeklētāji lieto gan balss telefonijas pakalpojumus un sūta īsziņas, gan labprāt izmanto tiešsaistes pakalpojumus, piemēram, lai dalītos savos iespaidos sociālajos tīklos, līdz ar to īpaši, salīdzinot ar ikdienu, konkrētajā vietā pieaug datu augšupielādes apjoms.

«Tāpēc, lai brīvdabas koncertu un festivālu apmeklētāji varētu izmantot mobilos sakarus pilnvērtīgi, konkrētajās vietās tiek palielināta tīkla kapacitāte. Dažādi moderni mūsdienu risinājumi, piemēram, pārvietojamas bāzes stacijas, sniedz iespēju veiksmīgi apkalpot klientu vajadzības arī tad, ja datu lietojums pēkšņi strauji pieaug,» piebilda «Bite» pārstāve.

Kā ziņots, «Bite» apgrozījums pagājušajā gadā bija 78,971 miljons eiro, kas ir par 17,4% vairāk nekā 2015.gadā, savukārt uzņēmuma peļņa pieauga par 39,7% un bija 7,345 miljoni eiro. «Bite Latvija» pamatkapitāls ir 99,085 miljoni eiro, un tas pilnībā pieder Lietuvā reģistrētajam «Bite Lietuva».

    KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
    Svarīgākais
    Uz augšu