Augulis: Baltijas valstīm jādara viss, lai nodokļu maksātājiem nebūtu jādotē «Rail Baltica» infrastruktūra

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Čīka / LETA

Baltijas valstīm jādara viss, lai nodokļu maksātājiem nākotnē nebūtu jādotē «Rail Baltica» infrastruktūra, šodien tikšanās laikā ar Baltijas valstu kolēģiem sacīja satiksmes ministrs Uldis Augulis (ZZS).

Satiksmes ministrijā aģentūrai LETA pavēstīja, ka Augulis «Rail Baltica Global Forum 2017» laikā tikās ar Ziemeļjūras-Baltijas koridora projekta koordinatori un Eiropas Komisijas pārstāvi Katrīnu Trautmani, Lietuvas Transporta un komunikāciju ministru un Igaunijas ekonomikas un infrastruktūras ministri.

Augulis ar Trautmani pārrunāja ar darba sadalījumu saistītās detaļas, aktuālos finansējuma jautājumus. Ministrs izteica gandarījumu par aktualizēto ieguvumu-izdevumu analīzi, kas joprojām skaidri apliecina, ka «Rail Baltica» projekts ir būtisks ne tikai no drošības, vides un sociālajiem aspektiem, bet tas arī ir ekonomiski pamatots.

Arī sarunā ar kaimiņvalstu kolēģiem Augulis uzsvēra gandarījumu par aktualizēto ieguvumu-izdevumu analīzi, kas ļauj saglabāt pieejamo Eiropas Savienības atbalsta intensitāti virs 80%. «Lai nodrošinātu ekonomisko rādītāju iespējamību, galvenais uzdevums ir kopīgi strādāt ar Poliju, Somiju, kā arī izcelsmes un galamērķu valstīm, nodrošinot «Rail Baltica» vietu tranzīta koridoros,» sacīja ministrs.

Tāpat viņš izteica atbalstu Lietuvas kolēģim, ka «Rail Baltica» ir jābūt pelnošam, kas atbilstoši izmaksu-ieguvumu analīzei paredzams pēc 2028.gada. Augulis aicināja Igaunijas un Lietuvas kolēģus par šo jautājumu būt vienotiem un izdarīt visu, lai Baltijas valstu nodokļu maksātājiem nākotnē nebūtu jādotē «Rail Baltica» infrastruktūra.

Kā ziņots, šodien Rīgā sācies forums «Rail Baltica Global Forum 2017», kas ir galvenais starptautiskais «Rail Baltica» pasākums šajā gadā, kura laikā tiek skatīts dzelzceļa projekta ekonomiskais potenciāls, iepirkumu politika un organizācija. Pirmā pasākuma diena ir veltīta diskusijām par «Rail Baltica» infrastruktūras potenciālo iespēju kļūt par katalizatoru jauna ekonomiskā koridora izveidē.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu