iepriekšējais 1 2 3 4 5 6 7 8

Rakstīt komentāru
Rādīt
Visus Reģistrētos Ieteiktos
Jaunākos vispirms
  1. j

    Fantastiska pašapziņa vīrelim! Tikai zinot pāris uzņēmumus, par kuriem iet runa rakstā, gribētos secināt, ka vaina ir kaut kur citur - superīgajā vadītājā ar ideālo cv! Ja neproti zaudēt, tad tā ir katra paša vaina, ne uzņēmēju!
    Bez tam 20 gadi būvniecības nozarē, kas nebūt nav maz, bet darbs jāmeklē ar cv palīdzību - draudziņ, gribētos teikt, ka esi tālu no ideāla, jo profesionāļus šai nozarē "izķer" ātri, pie tam ar daudz īsāku darba stāžu!!!

    3
  2. s

    Es tik to daru kā dzeru, es ir uzņēmums un mkan ir porsche caijans. Kkautkādi CV tiek sūtīti man uz e-pastu, bet es Give a Fu...about It

    1
  3. C

    Izlasot rakstu tā vien liekas, ka raksts ir izzīsts no pirksta, vai arī "bezdarbniekam" galīgi nav spēju orientēties nestandarta situācijā.
    Tieši tāpēc arī izvēlējies absolūto standarta ceļu-CV-Darba intervija-aplauziens.
    Pēc pirmajiem trīs aplauzieniem, džekam tomēr vajadzēja saprast kāpēc šie konkrētie darba piedāvājumi tur vispār ir bijuši.
    Pirmā CV kategorija ir tā, ka daudzām firmām, pateicoties viņu "prasmīgajai" saimnieciskai darbībai viņu uzņēmumā ir vājprātīga kadru mainība. Tāpēc arī nekādu dižo atalgojumu tādās firmās gaidīt būtu "lieka greznība".
    Otrā kategorija- tie kuri uz CV un vēstuli nemaz neatbild. Viņiem šādas vakances jau sen kā nav. Tikai CV portāls šo sludinājumu vēl nav dzēsis un tik drīz to nedarīs- lai stāv un veidi iespaidu, ka te ir baigi daudz vakaņču.
    Pēc diviem, trijiem aplauzieniem džekam tomēr vajadzēja izvēlēties vismaz vienu paralēlo ceļu.
    Vai tad viņš ilgus gadus savā nozarē strādādams nezina tur strādājošos uzņēmumus un viņu vajadzības?????
    Vai tiešam nav nekādu personīgo kontaktu kaut vai savu bijušo konkurentu vidū????
    Vai tiešām viņš ir bijis tik labs darbinieks, ka viņu neviens (darba devējs) nav aicinājis pie sevis????

    3
  4. n
    nesmīdini, Cirvis2017. g. 9. janvārī 15:17

    varētu padomāt,ka gan pie paziņām,konkurentu firmās pilns ar vakancēm!

    4
  5. C

    To>nesmīdini
    Vai tiešām šis "augsti kvalificētais kekss" var kandidēt tikai tur kur ir PILNS AR VAKANCĒM???? Kur varētu iejukt pūlī. Ja viņš sevi "tirgū" ir pierādījis, tad viņa vārdam vajadzētu skanēt "tuvu un tālu" un viena vakance labam darbiniekam tomēr varētu atrasties kaut vai kā "rezerves lidlauks" kur nosēsties uz kādu laiku.
    Bet ja šī keksa vārds nozarē skan kā lamu vārds tad vienīgā iespēja ir mainīt "profilu" caur CV online startēt "tīrā vietā"

    2
  6. L

    Ja Tu esi labs, spējīgs un kvalificēts darbaspēks nozarē, kur tāds ir nepieciešams, Tu vienmēr būsi vajadzīgs.
    Secinājumus raksta autors var izdarīt pats.

    P.S. Darba devejs un algas maksātājs var pieņemt darbā ko vēlas, tā ir viņa vakance un viņa nauda.

    3
  7. Simts procenti kandidātam nav augstākās izglītības. Pie esošā bezdarba līmeņa var atrast labus vadītājus gan ar pieredzi gan ar izglītību. Es nemaksātu vairāk par 1000 vadītājam bez atbilstošas augstākās izglītības. Autors var iet augstskolas virzienā vai bekot!

    3
  8. H
    Hmm... NamirAksanov2017. g. 9. janvārī 13:33

    Vai vari ieraudzīt starpību starp augstākās izglītības papīru un zināšanām/pieredzi?

    4
  9. R

    Aprobežota cilvēka viedoklis. Ja bagāts tātad zaglis. Paši ir vienārši stūlbi un gļēvi, lai uzņemtos atbildību par sevi un citiem. Tas, ka uzņēmējam, lai izdzīvotu nākas balansēt uz likuma robežas ir valsts politikas un nodokļu sistēmas nopelns.

    6
  10. U

    Pilnīgi piekrītu! Latvijā par turīgu cilvēku var palikt tikai zogot un nemaksājot nodokļus, kā to pašlaik dara politiskā kliķe un dara visu lai neattīstītos mazais biznes!!!!!!

    5
  11. R

    Raksta varonis minēja, ka strādājot no 16 gadiem. Tas nozīmē, ka nav iegūta izglītība, ir tikai liela darba pieredze. Kas protams ir ļoti labi, bet nepietiekoši, lai dabūtu labi atalgotu darbu. Startā saņemot virs 1000 eur. Diemžēl bez papīra Tu neesi nekas . Neizglītota cilvēka ambīcijas un augsts pašnovērtējums nav labākais kritērijs laba darba ieguvei.

    6
  12. S
    Sētnieks ar bārdu 2017. g. 9. janvārī 08:14

    Lasot rakstu un komentārus, secinu ka mums ir pilns ar vienkārši perfektiem vadītājiem, menedžeriem un īpašniekiem. Kas ir godīgi, strādīgi un vispār forši džeki. Tik kā pavēro mūsu biznesa vidi vemt gribas. Visi viens otru uzmet, darbiniekus apkāš utt. Vienīgais kas aug - tā ir personīgā labklājība. Kur jūs esat ļaudis no komentāriem un raksta?

    10
  13. preteklis Sētnieks ar bārdu2017. g. 9. janvārī 08:39

    Tur nu es tev piekrītu!!! Lielāka daļa ir mūdži.

    2
  14. N

    Visi celtnieki tādi profesionāļi un super meistari, bet kad Zolitūdes M@xima sabruka, tad gan neviena vainīgā nav, parakstās visi, bet neviens ne par ko neatbild.

    Kas teica, ka viņš iepriekšējās darba vietās nav ne ar ko nogrēkojies? varbūt ticis melnajā sarakstā, un tikai un vienīgi tāpēc neviens ar viņu vairs negrib strādāt... tā arī mēdz būt...

    4
  15. P

    Bijis labi atalgots darbs ilgus gadus līdz brīdim, kad par vadītāju atnāca reāls 😖
    Tiku atlaists. Gan ar perfektu kompensāciju utt.

    Tagad strādāju labākā vietā! Ar milzu brīvību, vēl lielāku atalgojumu un perfektu īpašnieka attieksmi. Bet, tādu vietu neatradu sludinājumos vai atlases kompānijās. Ilgus gadus strādājot, bija lieliski kontakti - mana vislielākā bagātība.
    Zvans sadarbības partnerim un - viss notiek. Neplānoti viņam, ideāli - man.
    Rezultatīva saruna. Abi tagad ir milzu ieguvēji.

    6
  16. preteklis Pieredze2017. g. 9. janvārī 08:43

    Jā tur es tev piekrītu!!! Caur sadarbības partneriem arī tie kontakti veidojas. Atliek tikai vizītkaršu grāmatu vai telefona numuru sarakstu atvērt un tas jau ir rādītājs. Ja būsi mērglis, tad agri vai vēlu tās runas aizies arī tālāk pie citiem un slava ies pa priekšu. Ne vienu vien esmu tādu sastapis ar kuriem labprātak vairs nesadarbotos. Tomēr ir momenti, kad šie mērgļi pamanās ielīst jaunā caurumā un atkal kārtējo reizi sabojāt labas idejas. Latvija ir maza.

    3
  17. Blats, blats un vēlreiz blats palīdzēs Latvijā atrast labi apmaksātu šāda tipa darbu. Citu variantu nav. Ja autors ir labs pedantisks speciālists būvniecībā, kā pats sevi raksturoja, tad jāķeras pie reāliem meistara darbiem. kaut vai dzīvokļa remontiem, tie ir Latvijā pieprasīti. un nevis vadītājs, par vadītājiem ieceļ savējos, nevis džekus no ielas.

    3
  18. preteklis sirsenis2017. g. 9. janvārī 06:43

    netirs!!! Tad taisi savu uzņēmumu. Par vadītāju nepiedzimst. Par vadītāju izmācās un praktizējās. Tu maz zini ko kārtīgam vadītājam ir jādara?

    0
  19. J

    Bijušie sasniegumi nevienu neinteresē, bez tam, labu CV var sastādīt kāds paziņa vai meita. Tas būtu slikts uzņēmējs, ja uz vārda ticētu bijušajiem varoņdarbiem. Un arī atsauksmes neko nenozīmē, tās var paprasīt par polšu, lai uzraksta, ko vajag, it sevišķi, ja firma ir likvidēta. Esmu bijis vairākās komisijās, kur meklē tieši šāda profila darbiniekus un varu teikt, ka nāk tādi brīnumi, ka maz neliekas. Un arī šādi pārgudreļi ir daudz redzēti-sēd tev pretī un ne tikai jau pamāca, bet pat apvaino, bet pēc tam brīnās, ka nav paņemti darbā. Pareizāk sakot, atkal apvaino, ka paņemti kādi paziņas utt. Bet vnk neviens darba devējs negrib āzi uz šauras laipas, kas tik blēs pretī un nekustēsies nevienu soli atpakaļ. Darba devēji grib darbiniekus ar mērenu iniciatīvu un vismaz mērenu paklausību. Ja kādam tas ir jaunums, tad var nākties ilgi meklēt jaunu darbu.

    6
  20. H

    Bijušie sasniegumi nevienu neinteresē
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Un kādi tad sasniegumi būtu interesanti? Vai tie, kurus kā Supermens izpildi, kamēr aizpildi savu CV? Nosūtot CV, arī tie sasniegumi jau būs pagātne.
    Tad ko, pieredze vairs neko nenozīmē?

    Privāts jautājums - tev prāts šancē arī vai tikai instinkti?

    7
  21. @

    Tu esi jauns un naivs vai vienkārši naivs?

    2
  22. V
    Varu ieteikt tēmas galvenajam varonim 2017. g. 8. janvārī 21:58

    ar 100 EUR budžetu nodibināt savu uzņēmumu un nepietaisīt ēteru ar latvisko pesimismu par sliktislikti.
    Pirms 10 gadiem pats pārtraucu strādāt citiem un uzsāku 100% savu biznesu, kas veiksmīgi darbojas un aug par spīti visām sūda krīzēm. Tāpēc zinu ko saku. Saukt to par "zagt" vai kā citādi - katra paša slimās interpretācijas jautājums.
    Un pietiek vainot uzņēmumu īpašniekus - tieši viņi maksā algas un nodokļus par tiem, kas saņem algu. Tikai pēc tam darba ņēmējs, kuram nav jāstreso 24/7 un jādzīvo bezmiegā domājot par to kā savilkt galus ar galiem un izmaksāt cilvēkiem algas. Ja kāds ir citās domās, tad lai
    1. nodibina pats savu uzņēmumu,
    2. paņem darbā kādus 5-10 cilvēkus un maksā tiem normālas algas,
    3. godīgi maksā nodokļus (cik nu šai valstī tas iespējams).

    Tad pēc kāda gada parunāsim, ja vēl nebūsi psihenē vai bankrotējis.

    Cieniet cilvēkus, kas nepaļaujas uz bezdarbnieku pabalstiem, bet uzņemas atbildību un risku nodrošināt gan sevi, gan arī citus ar darbu un ienākumiem.

    24
  23. H
    Hmm... Varu ieteikt tēmas galvenajam varonim2017. g. 8. janvārī 22:06

    Man pašam ir bijis savs kantoris, dažu iemeslu dēļ vairs nav, esmu darba ņēmējs, bet turpinu darboties, ir idejas, un pamazām strādāju pie tā, lai atkal man būtu pašam savs kantoris, BET!!!
    Nu nevar visi būt uzņēmēji. Arī es sevi nevaru uzskatīt par tādu, kurš ir 100% uzņēmējs, vnk man ir piegriezies cilvēku stulbums, tāpēc gribu darīt pats, bet visiem nav tādas stresa noturības.
    Vai tāpēc, ka speciālists savā nozarē nedibina savu kantori, nozīmē, ka viņš ir lūzeris? Tā var apgalvot tikai ne īpaši gudri ļauži. Vnk katram ir sava vieta.
    Uzņēmumā var pastāvēt tikai viens Napoleons. Ja ir divi, viens no tiem kritīs. Vai tev, kā uzņēmējam, vajag otru Napoleonu, vai arī vajag spečuku, kurš izpildīs tavus norādījumus?
    Tāpēc ir uzņēmēji un ir spečuki savā nozarē, un tiem abiem vēlams labvēlīgi mijiedarboties.

    15
  24. V
    Varu ieteikt tēmas galvenajam varonim > Hmm Varu ieteikt tēmas galvenajam varonim2017. g. 8. janvārī 22:16

    Jā. Tieši tā. Tikai uzņēmējs riskē pats personīgi, bet darba ņēmējs riskē tikai ar neizmaksātu algu. Nepatīk? Ej prom. Dibini pats savu uzņēmumu.
    Bet uzņēmējs tā nevar aiziet. Bet viņš riskē, iegulda, tāpēc arī viņa spēles noteikumi.
    Darba ņēmējs neatbild faktiski ne ar ko, bet godprātīgs darba devējs atbild ar visu.
    Stāsts bija tieši par to.

    13
  25. U
    Uģis Varu ieteikt tēmas galvenajam varonim2017. g. 9. janvārī 00:09

    Vai vari atsaukties man par šo savu komentāru, jo Tu ļoti ! nopietni domā pareizās lietās pareizā formā! Man interesē sapulcēt šādi domājošus cilvēkus. Mans pasts: antra@apollo.lv uģ

    0
    Parādīt vēl 2 atbildes
  26. M

    Tas tips nav normāls, kaut kas ar viņu nav kārtībā.

    4
  27. Piedāvā ņemt darbā - atsaka, un liek gaidīt, jo citi piedāvājumi interesē vairāk. Te jau izklausās, ka nevis darba devēju uzpūtīgi, bet darba ņēmējs iedomīgs. Loģiski, ka piedāvā sākumā zemāku algu, ja pierādītu sevi - tad ari paceltu algu.
    Pilna Latvija ar biznesmeņiem un vaditājiem, tik kādēļ, lielais vairums ir bezdarbnieki.

    7
  28. s

    Cilvēk mīļais, Tev neviens nav neko parādā. Tavi sasniegumi ir vakardiena. Šodien tev ir bezdarbnieka statuss un rītdiena ir atkarīga no tā, kā pats sevi pierādīsi. Ja reiz tik gudrs, taisi savu uzņēmumu. Ja nē, tad ej strādāt par 500 eur un ja labi darīsi savu darbu, drīz vien saņemsi vairāk, jo būtībā, ja esi vadošā amatā, tad galvenais ir tas, cik tu spēj atnest naudas uzņēmumam, nevis tas, cik tu gribi par darbu. Daudz atnesīsi, daudz nopelnīsi. Un par traktoristu atalgojumu atsevišķs stāsts - labs traktorists ir tādā pašā vērtē kā labs inženieris. Tā ir nopietna tehniska profesija, kas prasa noteiktu kvalifikāciju, prasmes un atbildību, jo ne mašīnas, ne veicamie uzdevumi vairs nelīdzinās tiem, kas bija kolhozā. Ja cilvēks, ar vadītāja pieredzi pats nespēj novērtēt tādas nianses, tad varbūt godīgi vien ir, ka viņam nav darba?

    48
  29. A

    BAC....cik labi pateici...... +10 :)

    13
  30. H

    Ja cilvēks, ar vadītāja pieredzi pats nespēj novērtēt tādas nianses, tad varbūt godīgi vien ir, ka viņam nav darba?
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Ja tu, cilvēk, nespēj saprast lietas būtības kontekstu, tad varbūt būs godīgi, ja uztveršu tevi tikai par nosacīti gudru.

    Tikai viens piemērs - darba ņēmējs nav uzņēmējs. Uzņēmēja kompetencē lai paliek funktieris, kā saorganizēt sava kantora resursus, lai palielinātu apjomus, attiecīgi peļņu.
    Darba ņēmēja uzdevums ir izpildīt tavus norādījumus, lai sasniegtu tevis uzstādītos mērķus. Un, lai to izdarītu, izdevumi uz darba ņēmēju ir tik un tik, un tik.

    8
  31. s
    sēra smaka splash2017. g. 8. janvārī 21:57

    Labi pasmējos, vai labs traktorists spēj uzturēt, modernizēt visas inženierkomunikācijas augstceltnē, vai noorganizēt ražošanu elektronikas ražotnē, vai vadīt sarežģītus tehnoloģiskos procesus. Problēma ir, ko nozīme labs inženieris, Latvijā par inženieriem,ekspertiem bieži sauc personas, kurām neatbilst ne izglītība, ne zināšanas, ne pieredze. Savu uzņēmumu var vadīt katrs , labi vai slikti ir cits jautājums, bet par inženieri nevar būt jebkurš. Darba maiņa Latvijā ir ilgs process ap pusgadu - gadu, ja grib atrast labu darbu. Pēdējo reizi mainīju pirms 6 gadiem (atradu, ko vēlējos). Ja vēlaties atrast labu darbu (bez blatiem) uzskatiet, ka personāla atlases process ir uzņēmuma vizītkarte, ja tas Jums nav patīkams, nav vērts turpināt, visticamāk ari uzņēmuma organizācija ir tādā pašā līmenī.

    5
    Parādīt vēl 8 atbildes
  32. D

    ATKLJA AMERIKU............

    2
  33. Z

    Neiedomājama iedomība. Augstprātīga un pavirša attieksme pret līdzcilvēkiem. Nerada priekšstatu, ka potenciālais darba ņēmējs būtu pašpietiekama persona.

    8
  34. c

    Mērkaķis sagribējis baigo naudu. Man 700 būtu liela nauda, bet šis, redziet, ir tehniskais vadītājs. Lai tik vada savu daiktu un sievu gultā, nevis tēlo apbižoto. Uz apbižotajiem ūdeni vadā.

    12
  35. D
    Dzeguze ciniķis2017. g. 8. janvārī 21:02

    Kas ir 700 priekš vīrieša ? Latvijā, jābūt īpašam sliņķim lai pelnītu zem 1000

    4
  36. m

    - Dzeguzei
    tik atceries ,ka visa Latvija nedzīvo Rīgā un algas algas reģionos krieeetni atšķirās no Rīgas
    vienam 1000 liekas kā minimums ,bet citam (iespējams mazpilsētā/laukos) 400 liekas milzīga summa ,un arī protams ikdienas izmaksas katrā vietā arī atsķiras daudzkārt
    un protams labo laiku gudrinieku "gājieni" ar sagrābtiem krītiem (jauni auto ,hipotēkas un cita draza) un kurus nāksies atmaksāt (vergot bankām) līdz mūža galam , tādiem protams liksies maza alga pat 1,5 t eiras mēnesī jo lielākā daļa aiziet banku uzturēšanai...

    11
  37. @

    Pilnīgi precīzi. Daudziem vispusīgajiem (viņuprāt) darba ņēmējiem, meklētājiem šķiet, ka Latvija beidzas ar Rīgu tās apkaimi. Ārpus Rīgas ir tikai nomaļas ganības un kaut kādi kūts ļaudis, kam neko nevajag. Arī naudu ne. Un tur pat nav vērts interesēties par darba iespējām.
    Tādus/as es saucu par krējumu saldo, kam jūra līdz ceļiem. Kredītus paņemt māk, šikot māk, bet kad reāli jāsamaksā par saldo dzīvošanu, tad aste pļavā, visi zagļi, neviens nenovērtē manas prasmes, braukšu prom.... beigās vēl figu parāda un lielīgs ielien stūrītī uzpīpēt un padomāt. Pasaules nabas atradušies

    4
    Parādīt vēl 1 atbildi

iepriekšējais 1 2 3 4 5 6 7 8

Lai pievienotu komentāru no Jūsu interneta pieslēguma, nepieciešams autorizēties ar TVNET, Draugiem, Facebook, Twitter, Google vai Inbox.lv kontu.

Autorizēties

TVNET aicina lasītājus, būt tolerantiem, iztikt bez rupjībām un saglabāt elementāras pieklājības normas. TVNET patur tiesības lietotājam liegt pieeju "Komentāriem" un ziņot attiecīgajām tiesībsargājošām iestādēm.

Komentāru noteikumi