Rubesa: «Rail Baltica» var spēlēt nozīmīgu lomu Ķīnas kravu transportēšanā uz Eiropu

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Evija Trifanova / LETA

Eiropas standarta sliežu platuma dzelzceļa projekts «Rail Baltica» var spēlēt nozīmīgu lomu Ķīnas kravu transportēšanā uz Eiropu, šodien «16+1» valstu biznesa foruma paneļdiskusijā par transportu un loģistiku sacīja «Rail Baltica» centrālās īstenotājas AS «RB Rail» valdes priekšsēdētāja Baiba Rubesa.

Viņa iepazīstināja diskusijas dalībniekus un skatītājus ar projekta būtību, kā arī sasniegto, vienlaikus uzsverot, ka «Rail Baltica» pilnveidos Baltijas valstu savienojumus kravu pārvadāšanai uz Eiropu.

Rubesa klāstīja, ka katrā no Baltijas valstīm tiks izveidoti loģistikas termināļi, tostarp multimodāls terminālis Salaspilī, kurā tiksies Eiropas un Krievijas standarta platuma dzelzceļa sliedes ar tālākām savienojuma iespējām ar citām Eiropas valstīm, tostarp izmantojot ostu un lidostu priekšrocības.

«RB Rail» vadītāja uzsvēra, ka kopumā «Rail Baltica» nodrošinās savienojumus ar citiem Eiropas transporta koridoriem, kam var būt nozīmīga loma Ķīnas kravu pārvadājumu nodrošināšanā.

Vienlaikus viņa piebilda, ka Zviedrija un Somija apsver izveidot dzelzceļa savienojumu no Tallinas līdz pašiem Norvēģijas ziemeļiem, kas varētu tuvākajās dekādēs ļaut «Rail Baltica» pilnvērtīgi nodrošināt kravu plūsmu no ziemeļiem uz dienvidiem.

Aģentūra LETA jau rakstīja, ka šodien Rīgā notiek vērienīgs «16+1» valstu biznesa forums, kurā pulcējas teju 1000 dalībnieku. Pasākumā notiek gan diskusiju sesijas, gan uzņēmēju divpusējās tikšanās.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu