Pētījums: latvieši internetā pērk apģērbu; igauņi - loterijas biļetes

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: PantherMedia/Scanpix

Internetā Latvijas iedzīvotāji pēdējā gada laikā lielākoties pirkuši apģērbu, apavus un higiēnas preces, liecina pētījumu kompānijas «GfK Baltic» sadarbībā ar aģentūru LETA veiktā interneta aptauja. Savukārt Igaunijā internetā pēdējā gada laikā pirktāko nepārtikas preču vidū dominē loterijas biļetes - tā norādījuši 34% aptaujāto igauņu.

Apģērbu internetā pēdējā gada laikā iegādājušies 32% aptaujāto, kosmētikas un higiēnas preces - 20%, apavus - 18%. Tāpat internetā pirktāko nepārtikas preču vidū ir arī elektropreces, izņemot datorus un mobilos telefonus, un sadzīves tehnika, ko pēdējā gada laikā iegādājušies 16% aptaujāto, kā arī loterijas biļetes, kuras internetā iegādājušies 15% aptaujāto.

Arī Lietuvā internetā pēdējā gada laikā vairāk pirkti apģērbi - tā norādījuši 28% aptaujāto. Tiem seko kosmētikas un higiēnas preces - 24%, apavi - 16%, elektropreces, izņemot datorus un mobilos telefonus, sadzīves tehnika - 14% un loterijas biļetes - 13%.

Savukārt Igaunijā internetā pēdējā gada laikā pirktāko nepārtikas preču vidū dominē loterijas biļetes - tā norādījuši 34% aptaujāto un apģērbi - 32%, tad seko kosmētikas un higiēnas preces - 22%, apavi - 12% un elektropreces, izņemot datorus un mobilos telefonus, un sadzīves tehnika - 10%.

Pētījumā arī noskaidrots, kuras no «Top 5» internetā pēdējā gada laikā pirktajām nepārtikas precēm iedzīvotāji drīzāk vai noteikti iegādātos nākotnē.

Latvijas iedzīvotāji nākotnē drīzāk vai noteikti iegādāsies sadzīves tehniku un elektropreces - tā norādījuši 62% aptaujāto. Tad seko apģērbs - 53%, kosmētikas un higiēnas preces - 45%, loterijas biļetes - 38% un apavi - 37%.

Arī Lietuvas iedzīvotāji drīzāk vai noteikti nākotnē internetā iegādāsies sadzīves tehniku un elektropreces - tā norādījuši 57%. Tad seko apģērbi - arī 57%, kosmētikas un higiēnas preces - 56%, apavi - 39% un loterijas biļetes - 35%.

Savukārt iedzīvotāji Igaunijā drīzāk vai noteikti iegādāsies loterijas biļetes - 63%. Tad ar vienādu apjomu seko sadzīves tehnika un elektropreces, kā arī apģērbi - 51%, kosmētikas un higiēnas preces - 44% un apavi - 30%.

Iedzīvotāju aptauja Baltijas valstīs veikta šī gada maijā, aptaujājot vairāk nekā 2300 respondentu - 802 respondentus Latvijā, 801 Lietuvā un 709 Igaunijā. Pētījumā piedalījās Baltijas valstu iedzīvotāji 18 līdz 65 gadu vecumā, kuri izmanto internetu vismaz reizi nedēļā. Dati analizēti pēc dzimuma, vecuma, tautības, reģiona un dzīvesvietas.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu