Lielākajai daļai iedzīvotāju maizes iegādē būtiskākie faktori ir sastāvs un cena, piektdien prezentējot pētījumu par maizes patērētāju izvēli ietekmējošiem faktoriem, sacīja kompānijas «Puratos Group» mārketinga vadītāja Austrumeiropā Ieva Goldberga.
Maizes iegādē iedzīvotājiem būtiskākie faktori ir sastāvs un cena
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Tostarp 42% būtiskākais faktors maizes iegādē ir tās sastāvs, bet 40% - cena.
Pētījums piektdien prezentēts konference par aktuālākajiem maizes ražošanas un pārdošanas aspektiem ietvaros, kas notiek pārtikas izstādes «Riga Food» laikā.