«Lauma Lingerie»: 2015.gads būs izaicinājums; galvenais - pozīcijas

BNS
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Lita Krone / LETA

Šis gads Latvijas veļas ražotājam «Lauma Lingerie» noteikti būs izaicinājumu pilns un galvenais ir noturēt pozīcijas un būt soli priekšā konkurentiem, sacīja kompānijas valdes priekšsēdētāja Linda Matisone.

Viņa norādīja, ka uzņēmums ir atkarīgs no ekonomiski-politiskās situācijas pasaulē, kas šobrīd ir visai sarežģīta un nenoteikta. «Ukrainā, Krievijā, Baltkrievijā pagājušajā gadā bija vērojama vietējo valūtu vērtības samazināšanās, kā rezultātā importa preces palika dārgākas, tajā skaitā arī mūsu produkcija,» teica Matisone piebilstot, ka pirktspējas kritums vērojams arī citos tirgos.

Vienlaikus viņa gam minēja, ka kompānijai ir pietiekami plašs franšīzes tīkls ar 55 veikaliem 11 valstīs. «Turklāt mūsu pārdošana galvenajos noieta tirgos fokusējas galvenokārt uz mazumtirdzniecību, kas krīzē necieš tik ļoti kā vairumtirdzniecība,» sacīja kompānijas valdes priekšsēdētāja.

Matisone arī pastāstīja, ka pērn atvērti kopumā astoņi jauni veikali Ugandā, Albānijā, Mongolijā, Igaunijā un Latvijā. Savukārt par šā gada plāniem viņa bija izvairīga, norādot grūti prognozēt ekonomiskās un politiskās situācijas attīstību pasaulē. «Notiek sarunas ar vairākiem partneriem dažādās valstīs,» teica «Lauma Lingerie» vadītāja.

2013.gadā uzņēmums strādāja ar 10,2 miljonu eiro apgrozījumu un 997,4 tūkstošu eiro peļņu.

«Lauma Lingerie» ir dibināts 2005.gadā un ir Igaunijā reģistrētās starptautiskās kompānijas «Silvano Fashion Group» meitasuzņēmums. «Lauma Lingerie» pieder veļas zīmoli «Lauma Lingerie» un «Laumelle Lingerie».

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu