MTG: KP lēmums atcelt reklāmas cenu ierobežojumus nāks par labu tirgum

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Edijs Pālens / LETA

Konkurences padomes (KP) lēmums turpmāk vairs neliegt kompānijai «MTG Broadcasting AB» (MTG) mainīt sadarbības noteikumus ar «klasiskās reklāmas» izvietošanas pakalpojuma saņēmējiem, tostarp attiecībā uz reklāmas cenām, nāks par labu visam reklāmas tirgum, sacīja MTG TV un radio vadītāja Latvijā Baiba Zūzena.

«Līdzšinējais regulējums, ko noteica Konkurences padome, neļāva attīstīties ne vien «MTG TV Latvia», bet arī visam reklāmas tirgum kopumā. Tādēļ «MTG TV Latvia» iesniedza iesniegumu Konkurences padomei, kas ir uzklausīts, izprasts un apmierināts. Uzskatām, ka šīs izmaiņas nāks par labu visam reklāmas tirgum,» skaidroja Zūzena.

Ja tiks veiktas izmaiņas reklāmas izcenojumos, tas notiks saskaņā ar KP lēmumu, norādīja MTG pārstāve.

Kā vēstīts, KP lēmusi mainīt atsevišķus savulaik kompānijai MTG saistošos noteikumus, turpmāk vairs neliedzot mainīt sadarbības noteikumus ar «klasiskās reklāmas» izvietošanas pakalpojuma saņēmējiem, tostarp attiecībā uz reklāmas cenām.

Pēc telekanālu TV3 un LNT īpašnieces MTG iesnieguma, izvērtējot izmaiņas tirgus situācijā, KP pieņēma lēmumu mainīt atsevišķus saistošos noteikumus, kas uzņēmumam tika piemēroti 2012.gadā pēc AS «Latvijas Neatkarīgā televīzija» (LNT) iegādes.

Attiecīgi turpmāk MTG nebūs liegts mainīt sadarbības noteikumus ar «klasiskās reklāmas» izvietošanas pakalpojuma saņēmējiem, tostarp attiecībā uz reklāmas cenām.

KP savā lēmumā norāda, ka pēc MTG lūguma mainīt tam piemērotos nosacījumus KP izvērtēja tirgus attīstības datus, tirgus dalībnieku viedokļus un to, kā plānotās izmaiņas varētu ietekmēt patērētājus. Izpētes rezultātā iestāde secināja, ka, saglabājoties fiksētām reklāmas cenām vienam uzņēmumam, arī konkurentiem gan televīzijas, gan citās platformās ir ierobežota iespēja attīstīties. Būtiski arī, ka pārmērīgs reklāmas apjoms katrā kanālā padara reklāmu neefektīvu un mazāk izdevīgu reklāmas devējiem, turklāt ir apgrūtinošs televīzijas skatītājiem.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu