«Olainfarm»: Zāļu reklāmu ierobežojumi paaugstinās farmācijas nozares reputāciju

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Lita Krone / LETA

Valdības apstiprinātās izmaiņas zāļu reklamēšanas kārtībā, kas paredz dažādus ierobežojumus, varētu paaugstināt farmācijas nozares reputāciju, šādu viedokli aģentūrai LETA pauda farmācijas kompānijas AS «Olainfarm» pārdošanas vadītājs Māris Jekalis.

Viņš skaidro, ka daudzas likumu normas attiecībā uz medikamentu reklāmām, sadarbību ar veselības aprūpes speciālistiem, sadarbību ar pacientu organizācijām, kuras Latvijā tiek ieviestas patlaban, jau darbojas citās valstīs.

«Šīs izmaiņas ir loģiskas, pamatotas un pakārtotas vienam mērķim - farmācijas nozares un to uzņēmumu reputācijas paaugstināšanai,» uzskata Jekalis.

Kā norāda farmācijas kompānijas pārstāvis, veicot izmaiņas Ministru kabineta noteikumos, tie kļuvuši pietuvinātāki farmaceitisko uzņēmumu ētikas kodeksam.

«Šo noteikumu mērķis ir mazināt subjektīvo un emocionālo faktoru ietekmi, veicot zāļu iegādi

no pacientu puses un zāļu rekomendēšanu vai izrakstīšanu no farmaceitu vai ārstu puses,» atzīmē Jekalis.

Kā ziņots, 25.novembrī valdība apstiprināja izmaiņas zāļu reklamēšanas kārtībā, kas paredz, ka turpmāk,

reklamējot zāles, būs aizliegts organizēt konkursus, spēles vai citas līdzīga rakstura aktivitātes,

kuras dalībnieki vai uzvarētāji saņem balvas, kā arī būs aizliegts sabiedrībai paredzēto zāļu reklāmās iekļaut informāciju, kas atsaucas uz populāru personu ieteikumiem.

Izstrādātie noteikumi stāsies spēkā nākamā gada 1.janvārī, bet pārejas periods būs līdz nākamā gada 30.jūnijam.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu