LDz: Dzelzceļa kravu sūtīšana no Ķīnas caur Latviju ir tālākas nākotnes perspektīva

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: GATIS DIEZIŅŠ / LETA

Lai arī Nīderlandes uzņēmuma «Samskip Van Dieren Multimodal» izpilddirektors Henks van Dīrens redz labu iespēju sūtīt Ķīnas dzelzceļa kravas caur Latviju un tas ir atbalstāms projekts, tomēr šādas kravu plūsmas realizācija ir tālākas nākotnes jautājums, biznesa portālam «Nozare.lv» norādīja uzņēmumā «Latvijas Dzelzceļš» (LDz).

Iepriekš van Dīrens, uzstājoties dzelzceļa konferencē «Globālās transporta kustības vīzija 2050», šādu perspektīvu iezīmēja.

Kā skaidro LDz, nav tik vienkārši noorganizēt šādu preču plūsmu, jo pēc būtības tas ir sarežģīts process - kravu plūsma jānodrošina perfektā laika periodā un koridoram jāstrādā kā pulkstenim. Turklāt šajā procesā būtu iesaistīts ne tikai dzelzceļš, bet arī Latvijas ostas.

Tāpat LDz skaidro, ka šāda kravu plūsma būtu atkarīga ne tikai no Latvijas, bet arī no Ķīnas un Kazahstānas, kā arī jāpanāk vienošanās ar Krieviju. Būtiski esot dzelzceļa tarifu nosacījumi, lai kravu transportēšana neprasītu lielas izmaksas. Arī Ķīnā patlaban tarifi esot visai augsti.

Kā ziņots, pagājušajā nedēļā notika LDz konference «Globālās transporta kustības vīzija 2050», kurā starptautiski eksperti analizēja transporta nākotni.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu