iepriekšējais 1 2 3

Rakstīt komentāru
Rādīt
Visus Reģistrētos Ieteiktos
Jaunākos vispirms
  1. m

    Manuprāt tas ir purkšķis pirms izdzišanas tam lmt.

    0
  2. z

    Ka es pametu lmt.Piedavaja letaku tarifu 3.99. piekritu . beigas sanemu 28 ls rekinu ,jo <laipna jaunkundze> man,,aizmirsa pateikt ka ts ir sarunas lmt tikla ,, klients jav nevareja zinat ,kads kam operators. Pasutijub uz poda un tagad viss kartiba .Tele 2 malaci !! Vismaz Smidre nav sivans pret saviem klientiem .Tagad par 3 ls runa kamer baterija tuksa ,ta luk kakainais LMT!!!

    1
  3. l

    Pajuksi ar visu savu lmt.

    0
  4. .

    Art to LMT, ir kā ir. Zunu vismaz divas vietas kurzemē, kur LMT zona galīgi švaka. Vienā BITE un TELE2 iet ideāli, LMT jāskraida no viena stūra uz otru. Otrajā Tele2, Bite nav, LMT arī jākāpj uz jumta. Iestūķēju telefonā BITES + TELE 2 karti un zona man ir principā visur. Cena kopā pat sanāk nedaudz zemāka :D
    Un tas viņu 4G internets jau arī nav nekāda panaceja. Būs tas pats, kas ar triatel. Uzstutēs katrā rajona centrā vienu torni, nu un. Saradīsise bariņš klientu, torrentu kažātāju un ātrums atkal nokritīsies līdz kilobaitiem. Frekveņču diapazons jau nav no gumijas. Turklāt privātmāju rajonos un daudzstāvēnes pēc 5 gadīem būs optika savilkta. A priekš lauku viensētām ar dažiem lietotājiem viņiem neatmaksājas. Ne jau velti šobrīd nav pat 3G salikuši.

    0
  5. k

    jb jau sen kā laiks noiet no skatuves. kad nespēj paveikt neko interesantu ar darbiem, tad sāk pašapmierināties orāli

    2
  6. b

    Jocīgi, kad jāiet uz veikalu, tad par pāris uzkodām un nelielu dzeramā daudzumu cilvēks samaksā vairāk, kā starpību par LMT un Bite vidējiem tarifiem. Tad jautājums, kāpēc šeit lielākais skaits komentātētāju ".āž" pāris latus, lai zaudētu sakaru kvalitāti?
    Man ir LMT Brīvība, kad zvanu uz Biti sakari ir so so, kā kurā vietā(Rīgā), bet zvanot uz Tele2 "apraujas" vārdi, skaņa utt., par ZZ kā tādu vispār nerunāju, tur vispār neko nevar saprast.
    Var jau oponēt, teikt, ka telefoni ir ūdi utt, bet man ir normāls aparāts, un visiem pārējiem, kam zvanu arī, tikai fakts, kad mums ir dažādi operātori ir (NE)dzirdams konkrēti...

    0
  7. k

    Arī attieksme ir kvalitāte. Nesakarīgs operators ir derdzīgs un it sevišķi ja sāk par sevi teikt ko labu - jo Es taču zinu kā ir patiesībā.

    0
  8. iconDainis Lisovskis 2013. g. 12. decembrī 10:49

    ,,,Piemēram, medicīnā Latvijas vārds ir augstu vērtēts. Mūsu ārsti, ķirurgi, kardioķirurģija ir pasaules labākajā līmenī. Šādiem speciālistiem ir jāmaksā atbilstoši.,, Bet kad kungam teiktu ,ka apkopējai viņa kantorī arī jāsaņem Eiropā konkurējoš darba novērtējums naudas izteiksmē. Ko tad?

    1
  9. iconDainis Lisovskis 2013. g. 12. decembrī 10:40

    Es arī paredzu ļoti interesantu nākotni.

    0
  10. A

    Latvijā puse nodarbināto ir apzinātie mērkaķi.

    3
  11. n

    Tā cilvēku padarīšana par informācijas tehnoloģiju vergiem nav gan interesanta...

    2
  12. s

    tiem kas lamā LMT - man ir gan LMT gan vairāki TELE2 telefoni(bērniem). TELE2 ir visdažādākās problēmas - nepienākošas īsziņas, zinas zudumi utt. Atbalsta dienestā strādā cilvēki kuriem derētu pamācīties vairāk. LMT man tādu problēmu nav...

    1
  13. S

    Tu domā, ka kādu tas interesē? Katram sava pieredze.

    7
  14. e

    Varētu gan interesēt . . Man arī ir LMT pieslēgums 10 gadus! Nekad nav bijušas problēmas. Nekādas akcijas, operatora maiņas, "bezmaksas" telefoni neatsver sakarus par kuriem vispār nav jādomā, jo vienmēr viss ir kārtībā!!

    0
  15. A

    Šī dārgā kantora pakalpojumus nekad vairs neizvēlēšos ! Pietiekami viņš man ir nokāsis !!! Smagi atcerēties !!!

    8
  16. I

    Nu nu, padalies, bet ja runa ir par kkadam mistiskam cenu starpibam vai laika nenomaksatiem rekiniem, tad nemaz never paksti vala, bet turpini izmantot trulo citado kompaniju, kuras klienta profilam atbilsti

    0
  17. n

    Biju lmt klients no 97.g un vairs neesmu pus gadu. Un man tas zagļu kantoris ir trīs reizes zvanijis lai ievilinātu. Sapratu, ka man vajadzīgi sakari nevis rēķins par operatora meliem.

    0
  18. g

    Konservativs kantoris,apcakareja visus ar atlaizu limeniem,dargs.Biju LMT clients no 1996 gada,nozeloju,ka tik ilgi lavu sevi izgerbt.

    8
  19. iconAndis Jansons (Džonsons) 2013. g. 11. decembrī 20:13

    Ja LMT nebuutu lobeets praktiski visaas valsts iestaadees, buutu sen jau bankroteejis, privaatpersonas maksaa LMT gan pashas par sevi, gan nodokljos, visas valsts akciju sabiedriibas ir muusu lielaakaa nelaime..

    10
  20. I
    Ikars Andis Jansons (Džonsons)2013. g. 15. decembrī 18:18

    Ja esi idiots, tadnevajag to visiem paradit.

    0
  21. r

    es esmu lmt klients jau vairaak kaa 15 gadus,...un tas ir tikai taapeec ka slinkums paariet pie cita , bet atraak vai veelaak noteikti paarieshu...man pie d...as visa lojalitaate...jo taa darbojas tik tad ja ir abpuseeja.

    9
  22. iconDainis Lisovskis redwens2013. g. 12. decembrī 10:54

    Dari to jau šodien!

    3
  23. a

    Raksts par biznesu, bet 99,9% komentāru par pakalpojumiem :D lūk intelekta līmenis! būtu labāk katrs no komentētājiem kas sūdzas par kaut ko iegājuši google.com un sameklējuši palīdzības dienestu numurus un tur sūdzējušies! pilnīgs sviests..

    0
  24. x

    Un ar ko tavs komentārs ir labāks???

    5
  25. O

    Rīgā lielveikalos LMT nav zonas!Pilnīgs sviests!Riga plaza,tas pats Dominā un ne tikai...Pārgāju labu laiku atpakaļ uz Biti.Starp citu arī balss kvalitāte Bitei ir labāka...

    6
  26. J

    Nu gan fleitē

    2
  27. z
    zona Rīgā mežaparks 2013. g. 11. decembrī 10:58

    Pēdējos 2 gadus pasliktinājusies zona Rīgā. Ar parasto nokia bija puslīdz ok, tagad ar viedo LG ir daudz švakak - uz zvanu ilgi konektējās, īsziņas vēl grūtāk aizsūtīt. Dažreiz vispār nevar, kopš uzsniga sniegs un koki ir ar sniegu klāti. Ir aizdomas, ka ar krīzes iestāšanos tika samazināta raidītāju jauda bāzes stacijas, lai ekonomētu. Bet varbūt ka vaina citur. Bet konkrēti mežaparkā zona ir jūtami pasliktinājusies!

    3
  28. J
    Janka zona Rīgā mežaparks2013. g. 11. decembrī 11:00

    LG nav labaaksi no telefoniem,ko lietot.

    0
  29. J
    Janka zona Rīgā mežaparks2013. g. 17. decembrī 22:29

    Nosmējos. Kā var piesiet bumbas tīklam, ka pats maini telefonu. Telefons jau noteikti nav pie vainas. :D Tas tīkls ir tas vainīgais. :)) Un atkal jau krīze vainīga. Man liekas ka dažiem galvā ir krīze.

    0
  30. Ņ

    Dažas piebildes tekstam: "... pētījumi skaidri pierādīja, ka katra lieka taustiņa nospiešana samazina tālāko lietotāju skaitu par pusi.
    Pieņemu, ka kaut kas līdzīgs ir arī interneta portālos – katrs lieks peles klikšķis uz ikonas vai banera samazina nākamo lietotāju skaitu. Šeit ļoti liela nozīme ir tam, cik ērts ir lietotāja interfeiss."
    Tad nu tā:
    1) Ja tiek runāts par apvienošanos,tad vispirms Lattelecom vajag nodrošināt, lai interneta ātrums atbilstu līgumā noteiktajam, ja saprotat, ka cilvēkiem būtiski trūkst brīvā laika,tad jāsaprot arī, ka netiks izmantoti pakalpojumi, kuri vēl vairāk samazina šo laiku racionāli un pilnvērtīgi izmantot;
    2) Ja Interneta mēdiji vēlas, lai to saturu lasa, tad jāatvadās (!) no patreiz populārā rakstu sadalījuma apakšfailos, kas kavē raksta pārskatīšanu pa diagonāli, liekot papildus klikšķināt un gaidīt bezgalīgi ilgi līdz ielādējas lapa. līdzko tādu rakstu ieraugu, uzreiz eju laukā, jo man nav laika šķiest laiku (piebildīšu ka man pēc līguma ir viens no labākajiem interneta pieslēgumiem, bet reāli nodrošināts tiek tikai 1/5 daļa no definētā ātruma). Pat ja interneta ātrums ir atbilstošs, šāda pieeja ar raksta sadrumstalošanu nav pieļaujama - mēdiju darbs arī izniekots, jo nav sasniegts mērķis piesaistīt lasītāju;
    3) Tieši tas pats attiecas uz bilžu galerijām - ja nevar nodrošināt, ka atverot failu var ātri pārskatīt noritinot līdz lejai, tad man nav laika gaidīt, līdz ielādējas katra bilde atsevišķi - domāju, ka nekļūdos sakot, ka šī iemesla dēļ daudzi atsakās aplūkot rakstu sadaļas un bilžu galerijas - no tā, kas kavē laiku, vienkārši atsakās.
    4) Ja vēlas attīstīt mobilo pakalpojumu jomu, tad noteikti jāmaina ziņu pasniegšanas veids (man kā patērētājam, kas vērsts uz nākotnes interneta piedāvājumu izmantošanu, ir pilnīgi skaidrs kādam tam jābūt un jāizskatās, lai tas veicinātu pakalpojuma izmantošanu, bet nevēlos kavēt ne savu, ne jūsu laiku, jo šī nav tā vieta un vide, kur šo skatījumu izklāstīt.
    5) Ir jādomā arī par jauniem pakalojumiem, zinot, ka būtiski trūkst brīvā laika, ko veltīt komunikācijai, draugiem un attiecībām ar mīļotiem cilvēkiem, ja dzīves vai darba apstākļu dēļ esat šķirti, vai pat dažādās valstīs. Ir jādomā par pakalpojumiem vientuļajiem cilvēkiem, lai pasargātu no vientulības un depresijas, vai pat suicidālām domām un sekām, ko rada saspringtais, stresainais dzīves temps. Nebūsim liekuļi, tas ļoti daudziem atņem iespēju normālai dzīvei un attiecību izveidošanai. Vai neesat aizdomājušies kādam ši

    4
  31. x
    xxl Ņemat vērā2013. g. 11. decembrī 17:31

    Tev tiešām šķiet, ka kāds arī lasa tik garus komentārus??? :D :D :D

    4
  32. u
    una Ņemat vērā2013. g. 17. decembrī 17:32

    Galvenais vārds visā šajā garajā peršā - "nav laika"!! Kā nav laika - ja šitādu garu murgojumu vari uzrakstīt?? Laiks - visiem ir 24 h. Un dzīvi beidzot visiem gala punkts ir - kapi. Pašam ir jādomā ar ko šo laiku aizpildi. Tā kā pilnīgi bezjēdzīgi ir runāt, ka nav laika..

    0
  33. s

    visas ministrijas un ierēdņi ir pielēgti LMT, pārējie ir Bite. Izdariet secinājumus, cik cilvēki reāli pelna naudu šai valstij.

    4
  34. n

    Bite ir vienkārši miskaste! Ar melīgajām reklāmām slikto zonu un tā kā man ir arī jāpalīdz cilvēkiem, kam problēmas ar rēķinu samaksu, tad redzu bites izcili nekaunīgo attieksmi!
    Es izbaudu to, ka esmu klients LMT jau kopš pirmsākumiem - ietaupījums tikai uz SAMSUNG GALXY S4 - ko paņēmu meitai ir ls 120 - tas ir nost no cenas, ko var paņemt klients, kuram nav tāds stāžs kā man!
    Man liekas, ka visizdevīgāk ir turēties pie viena operatora - tas ilgtermiņā atmaksājas!
    skaidrs, ja interesē tikai lētākais tarifs, tad varbūt arī bite rullē - kompleksi - sarunas, dati, ierīču nomaksa man liekas, ka vislabāk ir LMT!

    3
  35. n
    nomad>neknaabis sesks2013. g. 11. decembrī 12:03

    Nekas tur neatmaksājas. Varbūt vienīgi pašapziņa, ka esi jau padsmit gadus klients. Es 15 gadi LMT(dažādi pieslēgumi)>8 mēneši Tele2(pirms tam arī vairāki gadi cits numurs paralēli LMT)>eju uz Biti. Mana draudzene LMT par sevi(internetu telefonā nelieto vispār) un puiku, ar 2 nomaksas telefoniem + internets maksā Ls 35-40 katru mēnesi. 2013. gadā?! Normāli?! Ja gribas pārmaksāt par "Es klients jau 1;2...15 gadus" - tad - uz priekšu! Jedem Das Seine.

    10

iepriekšējais 1 2 3

Lai pievienotu komentāru no Jūsu interneta pieslēguma, nepieciešams autorizēties ar TVNET, Draugiem, Facebook, Twitter, Google vai Inbox.lv kontu.

Autorizēties

TVNET aicina lasītājus, būt tolerantiem, iztikt bez rupjībām un saglabāt elementāras pieklājības normas. TVNET patur tiesības lietotājam liegt pieeju "Komentāriem" un ziņot attiecīgajām tiesībsargājošām iestādēm.

Komentāru noteikumi