LDz valdes locekļa amatā atkārtoti iecelts Aivars Strakšas

Aivars Strakšas
 

Izvērtējot VAS «Latvijas dzelzceļš» (LDz) valdes locekļa un viceprezidenta Aivara Strakša darbu uzņēmuma vadībā un novērtējot viņa profesionalitāti un kompetenci, LDz padome ir pieņēmusi lēmumu par Strakšas atkārtotu apstiprināšanu amatā uz turpmākajiem pieciem gadiem, informēja LDz.

Šo lēmumu saskaņojis arī kapitāla daļu turētājs - Satiksmes ministrija.

Strakšas LDz valdes locekļa amatā ir kopš 2005.gada un atbild par finanšu jautājumiem. Saskaņā ar valsts kapitālsabiedrību pārraudzības iestādes Pārresoru koordinācijas centra atzinumu, LDz 2016.gadā, neraugoties uz sarežģīto situāciju nozarē, ir sasniedzis visus noteiktos finanšu mērķus.

Reklāma

«Esmu gandarīts par LDz padomes un akcionāra lēmumu, augstu novērtējot Strakša pieredzi un kompetenci, kā arī devumu uzņēmuma attīstībā gan izaugsmes gados, gan arī grūtākā periodā. Uzņēmumam un visam LDz koncernam patlaban ļoti būtiska ir pārvaldības un tostarp finanšu vadības stabilitāte. Pašreizējā LDz vadības komanda ir ļoti spēcīga, ietverot gan tehniskos, gan finanšu, juridiskajos un attīstības jautājumos pieredzējušus vadītājus, un ir ļoti būtiski, ka tā turpina darbu līdzšinējā sastāvā,» norāda LDz prezidents un valdes priekšsēdētājs Edvīns Bērziņš.

LDz viceprezidenta Strakša pārziņā ir ne tikai uzņēmuma finanšu pārvaldības jautājumi, bet arī sadarbība ar Satiksmes ministriju transporta un loģistikas nozares stratēģisko dokumentu izstrādē.

Pirms LDz valdes locekļa amata Strakšas ir bijis zemkopības ministra padomnieks, AS «Hipotēku un zemes banka» padomes loceklis, AS «Latvijas Pasts» padomes loceklis, Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcijas padomes priekšsēdētājs, kā arī finanšu ministra padomnieks.

LDz valdē strādā Bērziņš, Strakšas, Ainis Stūrmanis un Ēriks Šmuksts.

LDz ir publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītājs un koncerna «Latvijas dzelzceļš» valdošais uzņēmums. Koncernā ietilpst arī sešas meitas sabiedrības - AS «LatRailNet», kas veic infrastruktūras maksas noteikšanu un dzelzceļa infrastruktūras jaudas sadali, SIA «LDz Cargo», kas nodrošina dzelzceļa kravu pārvadājumus un starptautiskos pasažieru pārvadājumus, infrastruktūras būvniecības un uzturēšanas uzņēmums SIA «LDz infrastruktūra», ritošā sastāva remonta un uzturēšanas uzņēmums SIA «LDz ritošā sastāva serviss», apsardzes uzņēmums SIA «LDz apsardze», kā arī loģistikas uzņēmums SIA «LDz Loģistika».

Saistītie raksti
BATL: Akcīzes nodoklis dīzeļdegvielai pārvadājumos pa dzelzceļu ir nevis jāpalielina, bet jāsamazina

BATL: Akcīzes nodoklis dīzeļdegvielai pārvadājumos pa dzelzceļu ir nevis jāpalielina, bet jāsamazina

Dzelzceļa kravu apjoms samazinās. Eksperte: lejupslīde ir smaga

Dzelzceļa kravu apjoms samazinās. Eksperte: lejupslīde ir smaga

BATL: Pie 50% kravu krituma dzelzceļa tarifa pieaugums būs nozarei postošs

BATL: Pie 50% kravu krituma dzelzceļa tarifa pieaugums būs nozarei postošs


Apskati arī citus rakstus par šīm tēmām:

Seko mums Facebook lapā

Dzīvoklis
Dzīvoklis, Rīga, 190000 EUR
Māja
Māja, Ādaži, 432000 EUR
Dzīvoklis
Dzīvoklis, Rīga, 26800 EUR