Izstrādās jaunus Āzijas-Ziemeļeiropas/Lielbritānijas maršrutus

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

VAS «Latvijas dzelzceļš» (LDz) meitassabiedrība «LDz Loģistika» ir noslēgusi sadarbības līgumu ar vienu no Eirāzijā vadošajām konteinerpārvadājumu loģistikas kompānijām, Vācijas uzņēmumu «RTSB», kas ir pārstāvēta Krievijā, Ķīnā, Mongolijā, Turcijā, Kazahstānā un citviet Eirāzijā.

Abi uzņēmumi ir vienojušies par sadarbību Ķīnas-Ziemeļeiropas konteinerpārvadājumu attīstīšanā un uzsāk darbu pie jaunu multimodālo pārvadājumu maršrutu izstrādes caur Rīgas ostu uz Skandināviju un Lielbritāniju.

Patlaban ne tikai pakāpeniski pieaug dzelzceļa kravu pārvadājumu apjoms no Ķīnas uz Baltkrievijas galvaspilsētu Minsku, bet kopā ar baltkrievu kolēģiem aktīvi strādājam pie tā, lai attīstītu jaunu loģistikas mezglu, kas savieno Minsku un Rīgu, izveidojot regulāru ikdienas pārvadājumu grafiku un tādējādi samazinot tranzīta laiku un izmaksas pārvadājumiem uz Skandināvijas valstīm, norāda LDz prezidents Edvīns Bērziņš. Viņš uzsver, ka sadarbība ar vadošajiem operatoriem palīdzēs piesaistīt pieaugošu kravu apjomu šim maršrutam. «»RTSB» loģistikas jomā darbojas jau ilgus gadus un labi pārzina gan Eiropas, gan Āzijas valstu vajadzības efektīvu pārvadājumu un kvalitatīva servisa nodrošināšanā, tādēļ esmu gandarīts, ka «LDz Loģistika» ļoti īsā laikā ir spējusi izveidot šādas spēcīgas stratēģiskas partnerības ar nozares līderiem,» pauž Bērziņš.

"Šovasar noslēgtie sadarbības līgumi ar «RTSB» un «DHL Global Forwarding» nodrošina Latvijai iespējas ne tikai iesaistīties esošos maršrutos, bet kopīgi izstrādāt jaunus, visiem tirgus dalībniekiem interesantus maršrutus. Viens no tirgum šobrīd interesantākajiem virzieniem saistās ar savienojumiem starp Āziju un Ziemeļeiropas valstīm, kurām ir gan augsti kvalificēta rūpnieciskā kapacitāte, gan arī Āzijas lielvalstīm interesanta sabiedrības pirktspēja,» uzsver «LDz Loģistika» valdes priekšsēdētājs Verners Lūsis.

Savukārt «RTSB» īpašnieks Valērijs Balards norāda, ka uzņēmuma līdz šim jau bijusi sekmīga sadarbība ar partneriem Latvijas dzelzceļā un ostās. Turklāt Latvijā šobrīd ir reģionā visattīstītākā infrastruktūra, kas dod iespēju efektīvi un operatīvi transportēt kravas starp Ķīnu un Eiropu, un noslēgtais līgums ar «LDz Loģistiku» ļaus attīstīt šo sadarbību.

Šonedēļ, tiekoties «RTSB» uzņēmuma birojā Vācijā, «LDz Loģistika» un «RTSB» vadība vienojās sākt aktīvu darbu pie jaunu maršrutu izstrādes starp Rīgas ostu un Skandināvijas un arī Lielbritānijas lielākajām ostām, radot jaunus multimodālus vienas pieturas risinājumus gan Eiropas, gan Āzijas valstu – tostarp Ķīnas – klientiem.

Konteinerpārvadājumu attīstības perspektīvu jau skaidri iezīmē «LDz Loģistikas» 2017.gada pirmo sešu mēnešu darbības rezultāti. Kopumā pirmajā pusgadā uzņēmums pārvadājis par 29% vairāk konteineru nekā pērn šajā pašā laikā, un uzņēmums turpina koncentrēties uz jaunu klientu un partneru piesaisti šī segmenta tālākai attīstībai.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu